Kewill versterkt management met nieuwe Chief Marketing Officer

Dordrecht, 22 juni 2016 – Kewill, marktleider in software voor supply chain execution, heeft Patrick Maley (48) aangesteld als Chief Marketing Officer. Maley gaat zich richten op de marketing- en productstrategie van Kewill wereldwijd. Hij is verantwoordelijk voor de de verbetering van go-to-market strategieën, marketing messaging en uitvoering, sales-activiteiten en productmanagement. Maley heeft ruime ervaring in de supply chain-industrie. Hij heeft leidinggevende functies bekleed bij MAM Software en RedPrairie (nu JDA). Voorafgaand aan RedPrairie, werkte Maley in sales en marketing bij Kinaxis, Manhattan Associates en Logility.
Over Kewill
Kewill is internationaal actief als leverancier van logistieke software en voorziet organisaties van efficiënte goederen- en informatiestromen voor de wereldwijde supply chain.
Het bedrijf biedt toegevoegde waarde aan klanten door langdurige partnerschappen aan te gaan die hen in staat stellen risico’s te minimaliseren, de organisatie te laten groeien en in te spelen op de veranderende markt. Het Kewill MOVE®-platform helpt organisaties samen te werken, kosten te besparen, prijs- en volumeschommelingen te beheersen en processen te automatiseren binnen de gehele logistieke keten – van transport en opslag tot inzicht en het naleven van wet- en regelgeving.
Kewill, onderdeel van Francisco Partners, ondersteunt supply chain execution-activiteiten voor meer dan 7.500 organisaties in meer dan 100 landen.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.