Klanten kiezen voor Freshdesk van Freshworks in Gartner Peer Insights ‘Voice of the Customer’

Freshworks Inc., een wereldwijde innovator op het gebied van customer engagement, heeft aangekondigd dat klanten kiezen voor de Freshdesk-software in de openingspublicatie van Gartner Peer Insights ‘Voice of the Customer’: Marktrapport CRM Klantenservice. Het bedrijf kwam in de rubriek Customer Choice terecht, gebaseerd op gescreende beoordelingen van eindgebruikers (meerdere softwareleveranciers) op de ‘peer review’-website van Gartner. De beoordelingen werden in 2018 verzameld.
Sinds 3 juni 2019 ontving Freshworks 328 beoordelingen van Freshdesk-gebruikers via de portal van Gartner Peer Insights en de algemene beoordeling is 4,4 op 5,0 (een score van 5,0 betekent dat de klant “helemaal tevreden” was). In de afgelopen twaalf maanden was 97% van de Freshdesk-beoordelingen 4 sterren of beter en meer dan 50% was 5 sterren, de hoogst mogelijke score.
Freshdesk is een cloudgebaseerde helpdesk voor multi-channel klantondersteuning, waarmee organisaties kunnen samenwerken en hun klanten kunnen ondersteunen via e-mail, telefoon, websites, fora en sociale media.
Gartner vertelt: “Gartner Peer Insights is een gratis peer review- en beoordelingsplatform ontworpen voor beslissers op het gebied van bedrijfssoftware en -diensten. Beoordelingen gaan door een streng validatie- en screeningsproces om te garanderen dat deze authentiek zijn. Peer reviews zijn enkel gebaseerd op de specifieke ervaringen van de beoordelende organisaties inzake hun eigen behoeften.”
“Het is een grote eer Gartner Peer Insights Customers’ Choice te zijn voor CRM Klantenservicesoftware van 2018,” zei Girish Mathrubootham, oprichter en CEO van Freshworks. “Dit is een geweldige bevestiging dat we op de goede weg zijn, aangezien het onze missie is om levenslange klanten te werven door producten te bouwen die klaar voor gebruik zijn en ongeëvenaarde time-to-value bieden.”
Hieronder volgt een aantal fragmenten uit de beoordelingen over Freshdesk die op de Peer Insights-website te vinden zijn:
● “Freshdesk is eenvoudig te gebruiken en toch een krachtige en schaalbare oplossing, nuttig voor deskteams en ticketmanagement. Ons bedrijf heeft de oplossing geïmplementeerd voor een team van zo’n 600 medewerkers die ongeveer 1 miljoen tickets per jaar verwerken. Freshdesk is betrouwbaar en constant.” – Programma- en portfoliomanager in de productie-industrie
● “Perfecte klantenservice-oplossing. Gecentraliseerde communicatie met onze klanten en partners – Zeer hoge klanttevredenheid en snelle doorlooptijden – Teams werken samen aan problemen – Professionele, gericht op langetermijn klantenservice” – Hoofd customer experience in de mediabranche
● “Snelle en probleemloze implementatie. Freshworks was zeer behulpzaam en een van de weinige bedrijven die aan al onze vereisten voldeed.” – Hoofd architectuur, strategie & innovatie in de detailhandel
● “Zorgt voor algehele klanttevredenheid. Sinds we de oplossing hebben geïmplementeerd, hebben we betere interactie kunnen realiseren met al onze klanten, hebben we ze kunnen helpen bij het kiezen van onze producten en diensten die het best op hun behoeften zijn afgestemd en hebben we een stabielere communicatie met de klanten kunnen opzetten. Bovendien hebben we met Freshdesk een betere teamsamenwerking kunnen handhaven en werkgroepen opgezet die klanten en consumenten in staat stellen de juiste keuzes te maken. Onze ervaring met Freshdesk was perfect en heeft tot volledige klanttevredenheid geleid.” – Facilitair manager in de productie-industrie
● “Geweldige tool voor ticketbehandeling, eenvoudige configuratie en gemakkelijk te implementeren, geweldige API, verbeterde UI.” – Senior software-ingenieur in de dienstverleningssector
● “Zeer configureerbaar en eenvoudig te implementeren.” – Hoofd Klantervaring in de dienstverleningssector
Bron: Gartner, Gartner Peer Insights ‘Voice of the Customer’: CRM Customer Engagement Center Market, Peer Contributors, 23 oktober 2018.
Over Peer Insights:
Peer Insights is een online platform voor beoordelingen en beoordelingen van IT-software en -diensten die door IT-professionals en besluitvormers op het gebied van technologie geschreven en gelezen worden. Het doel is IT-managers te helpen bij het maken van weloverwogen aankoopbeslissingen en technologieleveranciers te helpen bij het verbeteren van hun producten door objectieve, onpartijdige feedback van hun klanten te ontvangen. Gartner Peer Insights bevat meer dan 215.000 gescreende beoordelingen voor meer dan 340 markten. Ga voor meer informatie naar www.gartner.com/reviews/home.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.