Industry Wire

Geplaatst door Incubeta Maze-One

Klantengroep Incubeta Maze-One groeit stevig

Amsterdam, 16 december 2021-  Marktplacebureau Incubeta Maze-One heeft recent 19 nieuwe klanten binnengehaald in Nederland en in Denemarken. Voor vier grote internationale merken – Garmin, GreenCola, Sola en Wrangler Lee – gaat het Nederlandse bureau aan de slag. Met deze nieuwe klanten groeit Incubeta Maze-One, dat gespecialiseerd is in Amazon, bol.com en Zalando, stevig door en is het bureau snel aan het opschalen. 

“De nieuwe klanten zien ook in dat marketplaces sterk in populariteit toenemen en dat er in deze afzetmarkt potentie zit. Niet alleen in Nederland, maar juist over landsgrenzen heen adviseren we hen en zetten samen een e-commercestrategie uit. Onze ervaring en expertise in combinatie met de praktische kant van marketplacemanagement maakt ons bureau uniek”, licht Martine Kevelham, CCO Incubeta Maze-One, toe.

Toename marketplacemanagement in Scandinavië 

In Kopenhagen heeft Incubeta Maze-One sinds 2019 ook een kantoor dat onder meer werkt voor DesignLetters en beautymerk Urtekram. Met maar liefst 15 nieuwe klanten in de afgelopen periode, groeit ook dit kantoor hard en laat zien dat er steeds meer behoefte is aan marketplacemanagement. De nieuwe klanten bevinden zich in breed spectrum van retail van fashion zoals de Allsize Group, Day et en Ball Group tot huishoudelijk design zoals Eva Solo en QDO.

Incubeta Maze-One, met het hoofdkantoor in Nederland, werd in 2018 opgericht als eerste full-service e-commercebureau. In september van dit jaar werd het bedrijf overgenomen door Incubeta, dat een 19-jarige samenwerking met Google heeft. Het voorziet de klanten van Incubeta ook in de mogelijkheid om te profiteren van de diepgaande kennis van Amazon als advertentieplatform en het beheer van marketplaces.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht