Geplaatst door Loket.nl

Koppeling na Jumbo voor heel retail Nederland beschikbaar

Retailers in Nederland die werken met Loket.nl kunnen hun salarisadministratie voortaan koppelen aan het planningssysteem van De Vries Workforce Management (R&R). Het was Jumbo Supermarkten die eind 2016 als eerste van deze nieuwe koppeling gebruik ging maken.

De keten van supermarkten was op zoek naar een strakke planning van medewerkers en wilde verzekerd zijn van een foutloze tijdsregistratie die tevens voldeed aan wettelijke voorschriften. De gewerkte uren van medewerkers moesten automatisch in het salarisadministratiesysteem verwerkt kunnen worden zodat men verzekerd zou zijn van een correcte loonstrook. Deze wensen leidden tot een koppeling tussen R&R en Loket.nl. Inmiddels kunnen alle supermarkt- en andere winkeleigenaren van Nederland de koppeling tussen R&R en Loket.nl gebruiken.

Rendement
Een goed functionerend planningssysteem is belangrijk voor retailers, die veel gebruik maken van flexwerkers en parttimers. Uren moeten goed worden ingezet en werkzaamheden nauwkeurig gepland. Dat levert uiteindelijk een groot rendement op. Groot voordeel van de koppeling tussen R&R en Loket.nl is dat geen dubbele gegevens meer ingevoerd hoeven te worden. Dat bespaart tijd en maakt de kans op fouten tevens een stuk kleiner.

Bijeenkomst
Loket.nl en De Vries Workforce Management organiseren dit voorjaar speciaal voor hun klanten een bijeenkomst waarin zij laten zien hoe ze met de koppeling hun dienstverlening kunnen versterken.

Over De Vries Workforce Management
De Vries Workforce Management heeft speciaal voor de retailbranche een oplossing bedacht (R&R) waarmee werkgevers hun medewerkers eenvoudig op basis van werkaanbod inplannen. Door inzicht in het werkaanbod dalen de loonkosten en verbetert de winkelperformance, omdat de klantenstroom zichtbaar is tijdens het maken van een planning. Via de app op hun telefoon worden medewerkers snel en duidelijk geïnformeerd op het gebied van de planning en kan de werkgever inspelen op de dagelijkse actualiteit in de winkel.

Over Loket.nl
Loket.nl heeft als missie om ondernemers in het MKB met personeel zorgeloos te laten ondernemen, waarbij de verbinding tussen werkgever en werknemers centraal staat. Van het invoeren van salarismutaties tot het verrassen van medewerkers op hun verjaardag, alles wat Loket.nl ontwikkelt is er op gericht om ondernemers administratief te ontzorgen. Voor hen hebben wij een online-tool voor personeel en salaris. Door samenwerking met accountantskantoren en slimme integraties met andere software applicaties zorgen wij ervoor dat de ondernemer zo min mogelijk om hoeft te kijken naar de administratie.