Amsterdam, 28 maart 2024 – Na een uitgebreide pitch heeft Kruidvat creatief pr bureau Glasnost (onderdeel van Ace) gekozen als partner voor corporate en brand pr. Het bureau ondersteunt het team van Kruidvat op uiteenlopende vraagstukken, van productintroducties tot maatschappelijke campagnes. De samenwerking is op 1 maart gestart.
‘Gezond, mooi en goed voelen bereikbaar maken voor iedereen’, dat is de missie van Kruidvat. Als voordeeldrogist zorgt Kruidvat voor de beste deals. Maar ook via maatschappelijke initiatieven draagt zij haar steentje bij aan deze missie. Glasnost gaat Kruidvat helpen om haar rol als betrokken maatschappelijk partner meer bekendheid te geven en stevig te verankeren in het merk.
“We zijn ongelofelijk trots op het winnen van deze pitch. Kruidvat heeft de laatste jaren met hun merkcampagnes mooie successen geboekt. Iedereen houdt van hoofdpersoon Lies. En ook de campagne rond armoedebestrijding in samenwerking met het armoedefonds in december 2023 heeft vele harten geraakt. We kijken er naar uit om aan de slag te gaan met juist die maatschappelijke laag. Maar natuurlijk ook om de campagnes te versterken.” Zegt Henk Boersen, Managing Director Glasnost.
“Glasnost bracht een sterk, ambitieus en concreet plan. De klik met het team was vanaf het begin erg goed. De combinatie corporate en brand pr maakt dat we met overtuiging voor Glasnost hebben gekozen. We kijken zeer uit naar de komende projecten waar we al volop mee bezig zijn.” Aldus José Mes, Head of Corporate Communicatie bij A.S. Watson, waar Kruidvat en Trekpleister onder vallen.