Kwantum kiest na pilot met drie affiliatenetwerken voor exclusiviteit met Daisycon

Kwantum, onderdeel van Homefashion Group, heeft sinds 1 april 2014 affiliatemarketing ingezet om additionele sales te creëeren. Na een pilot periode van 1 jaar waarin drie affiliatenetwerken zich konden bewijzen is besloten om de partnership exclusief voort te zetten met Daisycon.
Ronald van Dam, E-commerce Manager van Homefashion Group: “Wij kiezen exclusief voor Daisycon vanwege een kwalitatief goed netwerk van publishers die zorgdragen voor additionele verkoop van onze producten en diensten.”
Martijn Zoetebier, Head of Sales bij Daisycon: “Daisycon bedient al enkele jaren een groot aantal adverteerders in de online living branche en ondersteunt hen dagelijks in het realiseren van online groei. De verwachting is dat de online home decoration branche de komende jaren flink verder zal groeien. Om als retailer die online groei te versnellen is het logisch om samen te werken met een netwerk met hierin de meeste ervaring, relevant bereik en een specialistische aanpak. We zijn dan ook blij dat we onze toegevoegde waarde in de pilot hebben kunnen bewijzen.”
Kwantum is de grootste woondiscounter in Nederland en Vlaanderen en telt circa 100 zelfbedieningswinkels op makkelijk bereikbare locaties. Kwantum is marktleider in vloerbedekking, laminaat, gordijnen, behang en verlichting en één van de grootste aanbieders van meubelen, tuinmeubelen, keukendecoratie, woningdecoratie, opbergartikelen, gereedschap, en verf.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.