Industry Wire

Geplaatst door LeadLogic

Lammert Geert Heek treedt toe als partner van digital marketingbureau LeadLogic

Op 1 juli is Lammert Geert Heek toegetreden als partner van digital marketingbureau LeadLogic. Lammert Geert was voorheen senior consultant en zal nu de overstap maken naar partner van het snelgroeiende marketingbureau. Samen met oprichters Paul Leune en Jeroen Bos zal hij doorbouwen aan hun grootste drijfveer: structurele groei voor ambitieuze MKB-bedrijven. De gezamenlijke drive van de partners is om een zo groot mogelijk digital marketingbureau worden met het behoud van kwaliteit.

De toetreding van Lammert Geert is een logische stap om de groei die het bureau sinds de oprichting eind 2014 doormaakt, verder vorm te geven. Het doel is om uit te groeien tot een zo groot mogelijk digital marketingbureau. Hier is de afgelopen jaren al hard aan gebouwd, want LeadLogic helpt momenteel met ruim 25 medewerkers ruim 80 opdrachtgevers bij het realiseren van groei. Maar waarom zo groot mogelijk en niet de grootste? Paul licht het toe: “Wij denken dat we door zo groot mogelijk te zijn, onze kernwaarden overeind houden en de kwaliteit kunnen waarborgen. Als het ons doel was geweest om de grootste willen zijn, ligt het voor de hand keuzes maken die de kwaliteit niet ten goede komen”.

Ambities waarmaken

Als sinds het moment dat Lammert bij LeadLogic binnenkwam, sprak hij zijn ambities uit op het gebied van ondernemerschap. 1 juli was het moment om Lammert officieel te introduceren als partner van LeadLogic. Niet alleen omdat hij aspiratie heeft om te ondernemen, maar ook omdat hij de afgelopen twee jaar bewees dit aan te kunnen en een groot aandeel heeft gehad in de groei van LeadLogic. Lammert licht zijn stap toe: “Ondernemen is iets dat altijd in mij heeft gezeten. Ik ben ontzettend trots dat ik deze kans krijg. Mede-eigenaar worden van een digital marketingbureau is iets dat perfect aansluit op de ambities die ik al een tijd heb. Ik heb ook geen moment getwijfeld om deze stap te nemen. Ik ben namelijk overtuigd van het businessmodel van LeadLogic, geloof in onze werkwijze en heb erg veel vertrouwen in ons team.”

Toetreden van medewerkers

Bij LeadLogic heeft iedere medewerker met een ondernemershart, de juiste drive en bewezen trackrecord uiteindelijk de kans om toe te treden als partner. “Wij denken dat het toetreden van medewerkers het juiste antwoord is op de consolidatieslag die nu in de markt gaande is. Op deze manier kunnen wij uitgroeien tot een van de grootste onafhankelijke digital marketing agencies in Nederland”, aldus Jeroen. “Lammert is de eerste collega die toetreedt als partner van LeadLogic, een stap waar we ontzettend blij mee zijn. Paul en ik hopen dat we dit in de nabije toekomst kunnen uitbreiden naar een team van meerdere partners.” Lammert zal zich voornamelijk blijven focussen op de commerciële kant van LeadLogic, terwijl Paul en Jeroen de dagelijkse, operationele zaken en strategie blijven vormgeven.

LeadLogic

Een hele toffe, jonge en energieke club mensen, bestaande uit 25 digital marketing specialisten. Dat is LeadLogic. Samen werken aan maximaal online rendement en structurele groei. Dat doen wij vanuit één van onze kantoren in Amersfoort of vanuit onze uitvalsbasis in Ermelo. Iedere dag zetten wij ons in om onze (ruim 80) opdrachtgevers te laten groeien. Want groei is waar wij energie van krijgen.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht