Industry Wire

Geplaatst door Abovo Media

Lassie Nederland kiest na heroriëntatie voor Abovo Media

Hoorn, 14 mei 2020 – Lassie Nederland heeft per 1 mei 2020 alle online en offline media-activiteiten bij Abovo Media ondergebracht. De samenwerking met het grootste onafhankelijke mediabureau van Nederland is tot stand gekomen na een heroriëntatie van Lassie in samenwerking met hun reclamebureau epidemie.

Aanleiding voor de heroriëntatie ten aanzien van een mediabureau is de vernieuwde omnichannelstrategie van de nummer één op het gebied van rijst en granen in Nederland. Zo heeft Lassie de ambitie om nog meer Nederlandse consumenten te laten zien dat je met hun producten heel gezond, lekker en gevarieerd kunt eten. Anderzijds wil Lassie ook het merk zelf meer gaan laden. Dit vraagt om verdere professionalisering van de inzet van alle ‘above the line en below the line’- marketingcommunicatie.

Nieuwe drie-eenheid

Paul Stam, Marketing & Innovation Manager Lassie Nederland, over de heroriëntatie: “Als Lassie waren we op zoek naar een mediabureau dat samen met ons en ons reclamebureau epidemie een drie-eenheid kan vormen. Alleen dergelijke samenwerkingen kunnen in mijn ogen zorgen voor consistentie en synergie tussen creatie en media. In Abovo hebben we deze veelzijdige mediapartner gevonden.”

Josine Hemrika-Pelt, Client Service Director Abovo Media, over de nieuwe samenwerking: “De ambitie en de professionele kijk op marketing en communicatie van Lassie maken dat wij uitzien naar deze samenwerking.”

——-
Over Lassie

Lassie is marktleider in Nederland op het gebied van rijst en granen. In de geschiedenis van Lassie staan innovatie en duurzaamheid centraal. Zo brachten we bijvoorbeeld als eerste in Nederland quinoa op het bord. En hebben we inmiddels een rijk assortiment aan heerlijke rijst, graan en peulvruchten, dat blijft groeien. Als Lassie willen we iedereen in Nederland helpen gezond, lekker en gevarieerd te eten. Dat doen we met producten die de ideale basis vormen voor een gezonde maaltijd. En dat blijven we doen. Altijd zonder gedoe. Altijd lekker. Altijd goed. Dat beloven we!

Over Abovo Media
Het in 1999 opgerichte Abovo Media is het grootste onafhankelijke mediabureau van Nederland. De unieke kennis en ervaring die zij op het gebied van media, data, tech en creatie hebben, stelt hen in staat om klanten als Basic-Fit, HG, Primera, Corendon, Livera, Postcodeloterij, GVB, Dekbeddiscounter.nl en X20 Badkamers op te laten vallen in het medialandschap, maar hun bovenal inzicht te geven in welke media-inspanningen echt resultaat opleveren.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht