Geplaatst door LinkedIn

LinkedIn benoemt Lenneke Speelman tot Head of Agency Benelux

LinkedIn heeft Lenneke Speelman recent aangesteld als Head of Agency Benelux om het Linkedin Marketing Solutions team te versterken. In deze rol ontfermt Speelman zich over de strategische partnerschappen met media-, reclame, PR-, social-, en communicatiebureaus om daarmee te voldoen aan de behoefte aan support en kennis over LinkedIn en B2B-advertising.

Speelman brengt 14 jaar ervaring met zich mee in verschillende leiderschapsposities binnen het bureau- en medialandschap. Zo werkte ze voorheen als Director Digital & Platform Partnerships bij 180 Global, waar zij onder andere verantwoordelijk was voor de digitale strategie van klanten als Rabobank, Pepsico en DHL en strategische samenwerkingen opzette met diverse digitale en social media platforms. Ook stond Speelman aan het hoofd van Socialyse (als onderdeel van Havas Media) en bekleedde ze verschillende posities bij onder andere social media-netwerk Hyves.

‘’Wij zijn blij met de komst van Lenneke als Head of Agency. Lenneke is een ervaren leider en haar kennis van marketing, social media, digital strategy en haar bureau-ervaring is precies wat we nodig hebben om de groei van LinkedIn Marketing Solutions nog meer te versterken’,’ aldus Marcel Molenaar, Country Manager & Director Marketing Solutions van LinkedIn Benelux.

Lenneke Speelman: “Ik ben verheugd dat ik de expertise die ik heb kunnen opdoen binnen zowel de media- als reclamewereld nu in mag zetten voor een organisatie als LinkedIn. Ik kijk er dan ook naar uit om (media)bureaus te helpen met de marketingstrategieën van hun klanten en samen te onderzoeken wat LinkedIn daarin voor hen kan betekenen.”