Geplaatst door Boodschapjes.com

Lokale winkeliers bundelen krachten op on-demand bezorgplatform Boodschapjes.com

ZOETERMEER – Lokale winkeliers slaan de handen ineen en versterken elkaar op het on-demand bezorgplatform Boodschapjes.com

Buurtsupers, bakkerijen, AGF, slagerijen en vishandelaren, maar ook de lokale dierenwinkel is present onder het diverse aanbod van winkels. Aangevuld met avond- en nachtwinkels is er gedurende 24/7 altijd wel een winkel geopend op het nieuwe on-demand boodschappenplatform.

Bij lancering zijn meer dan 50 lokale winkeliers aangesloten, hiervan is momenteel al een fractie online te bewonderen. De komende dagen worden er geleidelijk meer winkeliers en producten toegelaten op het platform. “Wanneer je een assortiment hebt dat groter en diverser wordt dan bijvoorbeeld Albert Heijn, Jumbo en Picnic tezamen dan is het altijd even spannend en vergt dat wat voorbereiding. We doen de uitrol geleidelijk zodat we snel in kunnen spelen op eventuele technische bottlenecks en winkeliers kunnen ondersteunen waar nodig. Het werken met een platform is voor een groot deel van de aangesloten winkeliers ook nog nieuw.” aldus Lucy Eind (28), Founder / CEO van Boodschapjes.com

Hoe het werkt

Boodschapjes.com is een online platform waar de consument met lokale winkeliers in contact wordt gebracht. Via het platform kunnen consumenten online boodschappen bestellen, welke on-demand door de winkelier worden uitgeleverd. Winkeliers hebben zelf de regie in handen, en kunnen naar wens bezorgkosten, levergebieden en minimale orderbedragen instellen. Boodschapjes.com ontvangt een vast bedrag per bestelling aan commissiegelden.