Geplaatst door Dorst & Lesser

LolaLiza kiest voor Dorst & Lesser als nieuw social media bureau

Sinds 1 februari dit jaar heeft Dorst & Lesser de fakkel overgenomen als het nieuwe social media bureau van LolaLiza. LolaLiza is één van de grotere spelers op de Belgische modemarkt, met ook internationale aanwezigheid in Nederland en Frankrijk. Samen gaan ze inzetten op verfrissende content en uitdagende marketingdoelstellingen. Dit partnership sluit aan bij de komende rebranding van de Belgische fashion retailer, waarbij digitale groei voorop staat.

Als social media partner zal Dorst & Lesser LolaLiza adviseren, content creëren, de banden met de doelgroep aanhalen én ervoor zorgen dat social media nog meer onderdeel van het DNA van LolaLiza wordt. “LolaLiza is een erg mooie toevoeging aan ons portfolio en is een volgende stap in het uitbouwen van een sterke aanwezigheid in de Belgische social media wereld,” vertelt Birgit Zuurveld, Managing Director van Dorst & Lesser. “Bovendien is fashion een sector die in beweging is en daarmee een heel dankbare omgeving om in te zetten op nieuwe vormen van content en social media management.”

Over LolaLiza: LolaLiza is een familiebedrijf van Belgische bodem, 14 jaar geleden opgericht. Het hoofdkantoor van het bedrijf bevindt zich in centrum Brussel en het merk is aanwezig in België, Luxemburg, Frankrijk en Nederland met meer dan 100 winkels. LolaLiza wil vrouwen van alle leeftijden kunnen verwennen met betaalbare fashion en wil ze inspireren om te durven zijn wie ze écht willen zijn.

Over Dorst & Lesser:

Dorst & Lesser is een internationaal social media bureau en bestaat inmiddels acht jaar. Ze ontwikkelen social strategieën, content en campagnes voor A-merken als Renault, Alpro, Transavia, Lidl en Pernod Ricard.