Lubbers De Jong TECH PR breidt uit met twee PR-strategen: Lauren De Maere en Lotte Bergmans

AMSTERDAM, 2 november 2020 – De groei van de technologiesector gaat niet voorbij aan Lubbers De Jong TECH PR. Het Amsterdamse bureau dat zich specialiseert in geïntegreerde marketing-, communicatie- en PR-programma’s voor techbedrijven, breidt daarom dubbel uit en versterkt het team met twee junior PR-strategen: Lauren De Maere (rechts) en Lotte Bergmans (links).
Tijdens haar studies journalistiek, communicatiewetenschap en management ontwikkelde Lauren (24) al een interesse in de PR. Het vuur voor de tech-industrie ontbrandde tijdens haar vorige functie, waarin ze als sales manager bij Hewlett Packard Enterprise (HPE) verantwoordelijk was voor de Belgische markt.
“Met de mix tussen enerzijds mijn commerciële mindset en anderzijds mijn creatieve ziel kijk ik er enorm naar uit om klanten te helpen. Ik hoop dat zij mij als ideale sparringpartner zullen ervaren,” aldus De Maere over haar nieuwe functie.
Ook Lotte (24) kreeg aan het begin van haar carrière al een inkijkje in het communicatievak. Tijdens haar master communicatiewetenschap in de richting van mediapsychologie deed ze bij start-up Helpling de nodige marketing-, communicatie- en PR-ervaring op. Na haar studie vertrok Bergmans naar Kenia en werkte ze als contentspecialist voor de Nederlandse scale-up Charlie’s Travels. De droom die er al een tijdje was om aan bureauzijde te werken, is nu uitgekomen: “Ik kan niet wachten om voor zo’n mooi pakket klanten aan de slag te gaan en met ijzersterke strategieën en mooie campagnes hun verhaal aan het grote publiek te vertellen,” vertelt Bergmans.
Gijs Toxopeus, Client & Operations director bij Lubbers De Jong TECH PR voegt hier tot slot aan toe:“Ik ben heel trots en blij dat wij zulke mooie talenten als Lotte en Lauren mogen toevoegen aan ons team. Wij zien een enorme vraag in de markt dus ik voorzie dat deze toppers meteen vol aan de bak kunnen gaan, daarbij kijken wij uit naar hun frisse ideeën en kijk op het vak en de industrie.”
Over Lubbers De Jong TECH PR
Lubbers De Jong TECH PR is een internationaal PR- en marketingbureau, gespecialiseerd in technologie en innovatie. Al meer dan 30 jaar ondersteunt het bedrijf nationale en internationale technologiebedrijven met het vergroten van hun naamsbekendheid, het versterken van hun reputatie en het realiseren van groei. Lubbers De Jong werkt onder andere voor Red Hat, Infor en Bynder, is initiatiefnemer van de Digital Transformers Awards en sponsor van zowel de Plastic Soup Foundation als de Nederlandse Data Science Prijzen. De winnaar van een Dutch PR Award maakt deel uit van het wereldwijde pr-netwerk, PR Boutiques International.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.