Industry Wire

Geplaatst door LVTPR

LVTPR breidt uit met twee ervaren PR-consultants en een marketingcommunicatieconsultant

Bunnik, 25 januari 2016 – LVTPR begint het jaar met de aanstelling van drie nieuwe medewerkers. Metta van Straten (29) start als PR-consultant in het Nederlandse B2B-team. Ze brengt veel ervaring mee in de PR, marketing, communicatie en ICT (met name telecom). Marieke Duijts (30) is na een uitstap van bijna vijf jaar terug bij de LVT-Group. Tussendoor deed ze onder meer event management en communicatie voor het internationale Eurovisiesongfestival en werkte ze bij het ministerie van Buitenlandse Zaken. Ook zij vult het B2B-team aan als PR-consultant. Daarnaast is Wandrina van Voorst (41) aangesteld als marketingcommunicatieconsultant en projectmanager binnen de LVT-Group. In die rol ondersteunt ze vooral de projecten waarin veel verschillende communicatiedisciplines samenkomen, zoals content, grafisch ontwerp, communicatie en marketing. Wandrina werkte hiervoor acht jaar bij het marketingcommunicatiebureau Locomotive. De drie nieuwe medewerkers werken vanuit het Bunnikse kantoor van het PR- en communicatiebureau voor de Benelux.

“LVTPR heeft de afgelopen jaren een snelle groei doorgemaakt. Zo nam het aantal medewerkers in 2015 al met dertig procent toe. Dit komt vooral voort uit het feit dat we goed voldoen aan de vraag van klanten naar de nodige branche-expertise van onze PR-consultants, maar ook om deze te integreren met andere communicatie-expertises. SEO, contentmarketing, events, grafische vormgeving, go-to-market-strategie, sponsored campaigns en digitale marketing; bij de LVT-Group zijn klanten aan het juiste adres”, zegt Charly Lammers van Toorenburg, Managing Director van LVTPR. “De groei van 2015 willen we dit jaar – en de jaren erna – uiteraard voort kunnen zetten. Met Metta, Marieke en Wandrina maken we wat dat betreft een geweldige start van het nieuwe jaar. Ik verwacht dat we in 2016 door kunnen stoten naar tachtig specialisten binnen de gehele LVT-Group, waarvan LVTPR onderdeel uitmaakt.”

Over LVTPR
LVTPR werkt voor ruim zeventig klanten in uiteenlopende sectoren in zowel de zakelijke als de consumentenmarkt. Vanuit vestigingen in Amsterdam, Brussel (België) en Bunnik ondersteunt het bureau bedrijven in doelgroepgerichte PR: van strategie en concept tot en met de uitvoering, en met communicatie via de juiste mediamix. Naast diepgaande communicatie- en branchekennis, beschikt het bureau ook over specialisten op het gebied van SEO, contentmarketing, events, grafische vormgeving, go-to-market-strategie, sponsored campaigns en digitale marketing. Transparantie, professionaliteit, creativiteit en innovatie staan daarbij centraal. Het Business to Business-team van LVTPR bedient onder andere BSA, Ctac, Emerson Network Power, Initial, Oracle, Portland, TomTom Telematics, Dimension Data en XXImo. Voor meer informatie: www.lvtpr.com. Het Consumer & Brands-team van LVTPR zet zich in voor klanten als Harley-Davidson, Henkel, Pebble, Sonos en The North Face.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht