Geplaatst door Central Point Europe B.V.

Maak kans op een echte VanMoof stadsfiets bij Centralpoint.nl

Schitterend van binnen én van buiten!
Omdat de software op elke Mac is gemaakt door hetzelfde bedrijf dat ook de Mac maakt, beschik je met de Mac over een volledig geïntegreerd systeem dat niet alleen veilig, stabiel en krachtig, maar ook nog eens heel elegant en gebruiksvriendelijk is.

Standaard geheel veilig, snel en compatibel!
In een Mac zijn alle essentiële onderdelen ingebouwd, zoals automatische bescherming tegen pc-virussen, de allernieuwste draadloze technologie, een geavanceerde Intel-chip en een uiterst solide besturingssysteem dat boordevol innovatieve nieuwe functies zit.

Actievoorwaarden:

Deze actie loopt van 25 maart t/m 29 april 2010.
Deze actie is geldig op alle Apple iMac en/of MacBook orders
De prijs is niet inwisselbaar voor geld
De winnaar krijgt automatisch bericht
Over de uitslag kan niet worden gecorrespondeerd

Over Central Point
Central Point is een online aanbieder van computerproducten. Het bedrijf biedt consumenten, overheid en bedrijven meer dan 400.000 artikelen van bijna 1.500 merkfabrikanten.

Werkwijze
Klanten vinden op www.centralpoint.nl niet alleen de nieuwste, populaire types van een product, maar ook de minder bekende. Naast de snelheid en het gemak van kopen via het internet kenmerkt Central Point zich door zijn persoonlijke contact met de klant. Door een uniek geautomatiseerd systeem zorgt Central Point voor levering binnen 24 uur tegen scherpe prijzen.

Organisatie
Central Point heeft ruim 30 medewerkers. Het bedrijf is in 2002 opgericht. Joop van den Ende en Hubert Deitmers hebben sinds 2008 een belang van 30% in Central Point en zijn actief betrokken bij de groei van het bedrijf.