Maak kennis met het bureau achter het online succes van merken als Daily Paper, Arte en The New Originals

Alle info: https://bit.ly/notsellingliquid
‘E-commerce is our language, fashion is our culture’ – het motto waar Not selling liquid voor staat. NSL, opgericht in 2020, biedt een service die de zichtbaarheid van fashion merken online bouwt, beheert en laat groeien. In slechts drie jaar tijd is het team gegroeid van 3 naar 24 mensen. Vandaag markeert het begin van een nieuw hoofdstuk – de lancering van hun nieuwe propositie en merkidentiteit.
NSL is een belangrijke factor achter het online succes van bekende merken als Daily Paper en The New Originals, maar is het Amsterdamse landschap allang ontgroeid. Momenteel bedienen ze bijna 30 internationale klanten in de mode-industrie, zoals het Belgische Arte Antwerp en het in Londen gevestigde performancemerk SEVEN LAYER. Als officiële Shopify Plus-partners gebruiken ze het veelzijdige potentieel van het platform om via e-commerce de verhalen van de merken te bekrachtigen.
Not selling liquid verandert de manier waarop e-commerce wordt gedaan door een proactieve aanpak die meedenkt met de klant. Hun 360°-benadering van ‘build, manage and grow’ betekent dat ze de merken vanuit alle hoeken naar een hoger niveau kunnen tillen. Afhankelijk van de behoeften en mogelijkheden van elk merk, weet NSL strategieën op maat te maken en te implementeren met uiteenlopende expertises: ontwerpers, developers, e-commerce managers, data-analisten, digitale marketeers en meer. Deze end-to-end-methode kunnen nieuwe mogelijke gebieden worden ontdekt in de digitale omgevingen en in de hoofden van hun klanten.
De lancering van hun nieuwe merkidentiteit en propositie verkondigt de focus van NSL op het modelandschap. Deze duidelijke richting komt voort uit hun overtuiging dat mode en e-commerce niet langer twee gescheiden werelden zijn. Beiden zijn afhankelijk en beïnvloeden elkaar, het is geven en nemen, verbeteren en verheffen. Met de kracht van elke branche – de datagedreven grondgedachte van e-commerce en de creatieve expressie van mode – ziet NSL onbeperkte mogelijkheden voor de verrijking en incrementele groei van merken.
Tijdens de laatste editie van Men’s Paris Fashion Week in juni 2023 sprak NSL onder het genot van koffie met showrooms, inkopers en oprichters van verschillende merken. Zichtbaar in de wijk Le Marais met een unieke ‘Not selling coffee’-kar, een koffiebar op wielen, dit initiatief in samenwerking met Shopify Plus verstevigde hun band met de mode-industrie.
Over Not selling liquid
Opgericht door Lars Groen en Fedde van den Ekart, na jarenlange ervaring in hun respectieve gebieden van digitale marketingexpertise, zagen de twee oprichters van NSL een kans van gemeenschappelijke interesses. In 2020 bundelden ze hun teams van talenten en vormden ze één geheel om een service aan te bieden die de klant van het begin tot eindeloze groei helpt.
Not selling liquid biedt een service die de zichtbaarheid van doelgerichte merken online bouwt, beheert en laat groeien. Veel van het team begonnen hun carrière aan de merkkant voordat ze bij NSL kwamen, waardoor ze uit de eerste hand ervaring opdeden over het reilen en zeilen van de markt. Met een intrinsieke waardering voor de mode-industrie creëert het team specialistische oplossingen voor groei in een dynamisch landschap.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.