Industry Wire

Geplaatst door Magneds

Magneds ontwikkelt campagne www.durftegenieten.nl voor Campina Slagroom

In opdracht van Campina Slagroom ontwikkelt Magneds de campagne: Erik zet Nederland op zijn kop! met bijbehorende website: www.durftegeniete.nl

De campagne zal gedurende het jaar vier keer voorzien worden van nieuwe acties, virale films en overige informatie. De eerste campagne is zojuist gelanceerd en dient ter ondersteuning van de nieuwe Campina Slagroom spuitkop introductie. Met de nieuwe spuitkop van Campina Slagroom kan iedereen een professionele slagroomtoef ontwikkelen.

De eerste campagne: Erik van der Hoff gaat ergens in Nederland een jackpot prijs uitdelen. Jij hebt invloed op de jackpot. Doe mee aan de campagne en bij iedere deelnemer loopt de jackpot op! Ook jij maakt kans, maar… dan moet jouw buurt wel de meest gastvrije buurt van Nederland zijn. Is dat het geval? Dan komt Erik op 28 april wellicht bij jou langs. Hij controleert natuurlijk wel of je een perfecte slagroomtoef kunt maken.

Kom zeker ook in mei weer terug aangezien dan de bijzondere aardbeien-actie van start gaat!

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht