De Mandemakers Groep kiest Mindshare

De Mandemakers Groep (DMG) heeft na een bureau oriëntatie Mindshare als mediabureau gekozen om vanaf 1 juni de mediastrategie en -planning te gaan verzorgen voor haar nationaal opererende formules. Ook een groot gedeelte van de media-inkoop van de totale DMG groep gaat over naar Mindshare. Scheepens reclame adviseurs (SRA) blijft verantwoordelijk voor de media-advisering van de regionale en lokale merken van DMG.
Ruud de Langen, CEO Mindshare: “We zijn erg blij dat DMG voor ons gekozen heeft. In een snel veranderend retail landschap waar digitaal speerpunt is, dragen wij graag bij aan verdere groei van het succesvolle DMG”.
Wim de Ruiter, Holding directeur DMG: “De Mandemakers Groep ziet Mindshare als een uitstekend geëquipeerde partner om meer rendement uit de geïnvesteerde marketing euro te halen. We hebben er alle vertrouwen in dat de combinatie Mindshare en SRA invulling kan geven aan onze ambitieuze doelstellingen”.
Stefan van Hulten. Directeur SRA: “We zijn best trots dat we al ruim 30 jaar de mediapartner van DMG zijn en zien uit naar de samenwerking met Mindshare. In de huidige tijd waar naast inkoopvolume ook technische innovaties, research en tooling een grotere rol gaan spelen wordt het moeilijker voor kleinere spelers en daarom is het een wenselijke en logische stap dat DMG een bureau als Mindshare toevoegt”.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.