Manon Wiegman nieuw MT lid MWM2

Amsterdam, 12 januari 2015 – Per 1 januari is Manon Wiegman (31) toegetreden tot het MT van online onderzoeksbureau MWM2. Met de aanstelling van Manon Wiegman in het MT zet MWM2 de volgende stap in deze tijden van constante groei. Manon is als nieuw MT lid productverantwoordelijke voor Klantbeleving en daarnaast is zij Manager Sales & Marketing.
Manon Wiegman is in 2012 bij MWM2 gestart als manager van het team Media en Telecom & Energie. Na het succesvol doorlopen van deze rol is Manon klaar voor de volgende stap. Vanwege de continue groei van MWM2 is de toetreding van Manon in het MT een zeer wenselijke ontwikkeling.
“Er ligt een grote uitdaging met volop kansen te wachten,” zegt Manon Wiegman.”De komende tijd ga ik me me focussen op een van onze belangrijkste onderzoeksproducten, Klantbeleving. Ik ben blij met het in mij gestelde vertrouwen en verheug me erop om samen met MWM2 te mogen gaan bouwen aan een mooie toekomst.”
“De aanstelling van Manon als Salesmanager is goed nieuws voor opdrachtgevers en prospects van MWM2! Als geen ander weet zij in te spelen op onderzoeksbehoeften van opdrachtegevers en deze op creatieve en praktische wijze in te vullen. Wij zijn blij dat zij vanuit een MT functie deze kennis en vaardigheid gaat overbrenegen op haar collega’s.” aldus Govert van den Bos (algemeen directeur MWM2).
Met het toetreden van Manon, bestaat het MT voortaan uit vier leden; Hemmo Vriend (algemeen directeur), Govert van den Bos (algemeen directeur) en Matthijs Wolters (onderzoeksdirecteur).
Over MWM2
MWM2, marktonderzoekbureau van het jaar 2014, is hét toonaangevende bureau in Nederland voor toegankelijk online en mobiel onderzoek. Zij gelooft in de kracht van de mening van stakeholders voor alle organisaties. Zij adviseert en faciliteert organisaties in het luisteren naar haar stakeholders en ondersteunt bij het vertalen van hun stem naar acties binnen de organisatie. MWM2 biedt hiervoor ervaren, toegewijde consultants in combinatie met superieure researchtechnologie. MWM2 staat voor Meer Weten van Mensen en Markten.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.