Marco Geerinck nieuwe Country Manager Benelux MicroStrategy

Bunnik, 26 februari 2014 – MicroStrategy (Nasdaq: MSTR), wereldwijd marktleider op het gebied van enterprise softwareplatforms voor analytics, mobile, identity en loyalty, stelt Marco Geerinck aan als Country Manager Benelux. Geerinck zal zich met name inzetten voor het versterken van het partnerkanaal.
Marco Geerinck (46) licht zijn stap naar MicroStrategy toe: ‘MicroStrategy heeft een groot groeipotentieel, doordat het met zijn totaaloplossingen een unieke zakelijke propositie heeft in een snel veranderende markt van Access Management, Customer Loyalty, Analytics, Rapportage en Mobiel.’ Hij vervolgt: ‘De komende jaren zetten we versterkt in op het partnerkanaal van MicroStrategy. De toenemende behoefte van klanten aan big data analyses en rapportages die beschikbaar zijn vanuit de cloud – zodat bijvoorbeeld ook buitendienstmedewerkers bij de rapportages kunnen via hun mobile device – zorgen er onder meer voor dat partners vaker terugvallen op de Business Intelligence- en Business Analytics-oplossingen van MicroStrategy. In 2014 streven we naar een aanzienlijke vergroting van ons marktaandeel in de Benelux.’
Geerinck beschikt over meer dan twintig jaar ervaring in de IT-sector. Hij werkte bij verschillende ondernemingen als Redwood Software, Xerox, Storagetek en Consul Risk Management dat in 2006 werd verkocht aan IBM. Geerinck heeft ervaring met zowel directe als indirecte marktbenaderingen en heeft zich meermaals bewezen bij het bouwen van gemotiveerde en succesvolle teams in de storage-, security- en automatiseringsmarkt, zowel nationaal als internationaal.
Over MicroStrategy
MicroStrategy, opgericht in 1989, is een wereldwijd marktleider op het gebied van bedrijfssoftware, waaronder het MicroStrategy Business Intelligence (BI) Platform™, het MicroStrategy Mobile Platform™ en MicroStrategy Applications™. Het beursgenoteerde bedrijf (Nasdaq: MSTR) levert zijn technologie voor implementatie in datacenters van klanten en als bedrijfseigen cloud service. MicroStrategy’s BI-platform stelt leidende organisaties in staat om grote hoeveelheden data te analyseren en de zakelijke inzichten te delen binnen het bedrijf. Met het MicroStrategy Mobile Platform kunnen organisaties snel zakelijke apps bouwen om businessprocessen en –informatie mobiel te maken. MicroStrategy Applications is een reeks applicatieservices, die zijn ontworpen om bedrijven te helpen met het implementeren van mobile commerce- en loyalty services, het bouwen van mobile identity en cyber security services en om realtime inzicht te geven in de voorkeuren van consumenten. Met MicroStrategy Cloud™ ten slotte, kunnen bedrijven MicroStrategy BI-apps en mobiele apps sneller en met minder financiële risico’s implementeren dan met de traditionele, lokale serveroplossingen. Voor meer informatie, bezoek www.microstrategy.nl. Volg MicroStrategy ook op Facebook en Twitter.
MicroStrategy, MicroStrategy Business Intelligence Platform, MicroStrategy Analytics Platform, MicroStrategy Mobile App Platform, MicroStrategy Identity Platform, MicroStrategy Loyalty Platform, MicroStrategy Usher. MicroStrategy Analytics Enterprise, MicroStrategy Analytics Desktop, MicroStrategy Analytics Express, en MicroStrategy Cloud zijn handelsmerken of geregistreerde handelsmerken van MicroStrategy Incorporated in de Verenigde Staten en/of andere landen. Alle andere productnamen en bedrijfsnamen die in dit document worden genoemd kunnen worden geclaimd als het eigendom van anderen.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.