Industry Wire

Geplaatst door IDTV

Maya Tol versterkt het digital team van IDTV

Maya Tol treedt per 1 augustus in dienst bij IDTV als Project Specialist Online Formats. In deze functie is zij mede verantwoordelijk voor de verdere groei van onze digital afdeling en maakt onderdeel uit van het digital team. Zij zal zich voornamelijk gaan focussen op de verdere ontwikkeling van bestaande en nieuwe online formats en Branded Partnerships voor online extensies.

Maya Tol heeft ruim 10 jaar ervaring in de online media. Ze was voorheen werkzaam bij Facebook en heeft ruim 3 jaar als Project Manager bij Mediabureau MEC gewerkt voor merken als Grolsch, Albert Heijn en Mercedes. Haar profiel sluit perfect aan bij de digitale groei ambitie van IDTV.

Suzanne Pronk, Head Digital IDTV: “Wij bieden een one-stop-shop als het gaat om crossmediale concepten. Digital is hierbij cruciaal. Ik ben dan ook ontzettend blij met de komst van Maya die met haar ervaring op het gebied van Branded Content en online concepten een toegevoegde waarde biedt binnen ons digital team”.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht