Industry Wire

Geplaatst door M&C Saatchi Sport & Entertainment

M&C Saatchi Sport & Entertainment kondigt drie senior aanwinsten aan en markeert 4 jaar in Amsterdam

(Van links naar rechts) Alex Aylmer, Noëlla Neffati, Managing Director Toan Ravenscroft en Cathelijne Noortman

Nieuwe aanwinsten volgen op vier jaar van groei in Amsterdam voor de specialisten in passiemarketing.

M&C Saatchi Sport & Entertainment Amsterdam viert het vierjarig bestaan en kondigt de komst van drie belangrijke senior aanwinsten aan. Dit onderstreept de expertise van het bureau in het verbinden van merken aan mensen via hun passies.

De nieuwe teamleden versterken het bureau na een succesvol vierde jaar, waarin ze klanten als UEFA, Ballantines, Catawiki en de Bill & Melinda Gates Foundation hebben toegevoegd aan hun al indrukwekkende portfolio, met onder meer Heineken, Red Bull en SkyShowtime.

Toan Ravenscroft, Managing Director, zei: “Onze expertise in het verbinden van mensen met hun passies wordt gedreven door getalenteerde mensen die deze sectoren van binnenuit kennen. Dit zorgt ervoor dat we het meest inzichtelijke, creatief nieuwsgierige en goed verbonden team hebben. Noëlla, Cathelijne en Alex zijn zorgvuldig door ons geselecteerd vanwege hun perfecte combinatie van vaardigheden en persoonlijkheden, die ons bureau helpen groeien en ons aanbod versterken.”

Cathelijne Noortman komt met een rijke achtergrond in muziek, brand- en entertainment-PR en beschikt over een extensief en invloedrijk netwerk, met een bewezen vermogen om toonaangevende merken te integreren in de entertainment- en cultuursector. Afkomstig van The Media Nanny, staat Cathelijne bekend om haar strategische inzichten die leiden tot high-impact PR-campagnes waarmee zij de PR- en influencer communicatie in Nederland, de Benelux en wereldwijd voor het bureau zal leiden.

Alex Aylmer heeft diepgaande kennis van de sponsor- en sportmarketingindustrie en brengt uitgebreide ervaring vergaard over verschillende continenten met zich mee, inclusief eerdere toonaangevende rollen binnen McLaren Automotive en OMD Create. Alex zal zich met zijn expertise richten op het versterken van de sponsor consultancy, rights management en activation capabilities binnen M&C Saatchi Sport & Entertainment .

Noëlla Neffati, een creatieve kracht, brengt een veelzijdige carrière met zich mee en heeft deze gekenmerkt met belangrijke rollen bij Marcel Agency en het mede oprichten van het avant-garde platform Human Humans. Met meer dan 160 reclameprijzen op haar naam, zal Noëlla’s enorme ervaring bijdragen aan het stimuleren van creatieve excellentie binnen het bureau. Haar focus zal liggen op het leiden van geïntegreerde activaties en producties, met een speciale nadruk op lifestyle en cultuur.

Ravenscroft voegt toe: “Onze klanten staan dagelijks voor uitdagingen in de snel veranderende werelden van marketing, sport en entertainment. Door onze grondige kennis van passies te combineren met specialistische expertise in gebieden als creatieve contentproductie, sociale campagnes, PR en influencer communicatie, sponsoradvies en het creëren van live-ervaringen, zijn we in staat om steeds creatievere en toonaangevende oplossingen te bieden.”

M&C Saatchi Sport & Entertainment heeft haar deuren in Amsterdam geopend in 2019, als reactie op de groeiende vraag van klanten in Amsterdam, Nederland en de Benelux. Het bureau is opgezet als een wereldwijd knooppunt om zowel lokaal gevestigde als internationale klanten optimaal te bedienen.

Over M&C Saatchi Sport & Entertainment:
M&C Saatchi Sport & Entertainment zet zich in om merken te transformeren door ze een culturele relevantie te geven binnen de passie gebieden van mensen. Ze bereiken dit door duurzame relaties op te bouwen tussen merken en consumenten, geworteld in hun gedeelde liefde voor sport, entertainment en cultuur.

Het bureau, met kantoren in wereldsteden zoals Londen, Amsterdam, Berlijn, Sydney, New York en Johannesburg, beschikt over een deskundig team dat de primaire diensten van het agentschap levert op het gebied van sport, entertainment en lifestyle, inclusief sponsorship consultancy, rights amplification, PR, branded content creation & experiential production. M&C Saatchi Sport & Entertainment is een integraal onderdeel van de M&C Saatchi Group, die wereldwijd vertegenwoordigd is in 23 landen, met belangrijke kantoren in het Verenigd Koninkrijk, Europa, het Midden-Oosten & Afrika, Azië en Australië.

Onlangs is het bureau benoemd tot ‘Sport Industry’s Agency of the Year’ en staat het vermeld in de top 50 van meest inspirerende werkplekken in Europa. Hun werk is veelvuldig onderscheiden, waaronder de titel ‘Agency of the Year’ bij de Sport Industry Awards, die ze al zeven keer in ontvangst hebben mogen nemen. De organisatie wordt gedreven door de filosofie van ‘Brutal Simplicity of Thought’, het leidende principe van de M&C Saatchi Group sinds haar oprichting. Deze filosofie houdt in dat de krachtigste boodschappen eenvoudig zijn, wat ‘Brutal Simplicity of Thought’ in de huidige tijd relevanter maakt dan ooit.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht