Industry Wire

Geplaatst door Measuremail

Measuremail sluit strategisch partnership met Ternair

Om haar klanten in het topsegment nog beter van dienst te zijn heeft Measuremail een strategisch partnership gesloten met softwareleverancier Ternair. Dit partnership houdt in dat Measuremail de software van Ternair, gecombineerd met haar eigen verzendplatform, als reseller gaat aanbieden op de Nederlandse markt voor e-mailmarketing.

Ternair levert webbased oplossingen voor grote organisaties. Het grote voordeel van de Ternair software is het snel en eenvoudig kunnen ontsluiten van data(bases). Nieuw in de productfamilie van Ternair is de campagnemanagementoplossing Ternair Campaign, gericht op het effectief en efficiënt aansturen van event-driven, multichannel campagnes gericht op grote aantallen contacten. Door deze oplossing te combineren met haar eigen verzendplatform is Measuremail in staat een bijzonder sterke combinatie van elementen binnen één gecombineerde oplossing aan te bieden aan de markt.

“Na jaren naast elkaar te hebben gewerkt bij diverse gezamenlijke klanten hebben we elkaar nu gevonden in dit strategisch partnership”, aldus Ronald Dubbeldam, Managing Director van Measuremail. “Wij merken dat de behoefte aan geïntegreerde multichanneloplossingen steeds groter wordt binnen het hogere segment van de markt. Om daar goede aansluiting te vinden is dit een perfecte match.”

“We zijn erg enthousiast over deze nieuwe samenwerking”, zegt Erik van Stiphout, Managing Partner van Ternair. “Voor een brede inzet van onze softwareproducten kiezen we strategische partners binnen diverse typen branches. Measuremail is een gevestigde speler binnen het Nederlandse e-mailmarketinglandschap en heeft een mooie portefeuille aan klanten. We gaan uit van een zeer succesvolle toekomst samen.”

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht