Industry Wire

Geplaatst door Mediaxplain*

Mediaxplain* versterkt haar PR positie met komst Judith Koop

Marketing- en mediabureau Mediaxplain* breidt haar team uit met de komst van PR professional Judith Koop. Na vijf jaar gewerkt te hebben aan de profilering van fashionlabel JOSH V, start Judith als consultant binnen het PR, Content en Activatie team van Mediaxplain* voor verschillende accounts binnen het lifestyle segment.

Samen met haar collega’s streeft Judith naar een effectieve inzet van PR en influencermarketing binnen de mediastrategie waar Mediaxplain* haar opdrachtgevers van voorziet. Door haar ervaring binnen de turbulente fashionwereld is adhoc en pro-actief handelen haar tweede natuur en is ze altijd gefocust op de constante (trend)ontwikkelingen in het medialandschap.

“Een creatieve werkplek waar meerdere disciplines samenkomen en elkaar versterken is voor mij een prachtige volgende stap in mijn carrière. Mediaxplain* biedt mij de kans om nieuwe invalshoeken aan te kaarten bij mijn huidige netwerk en deze verder uit te breiden. Ik streef ernaar om op alle fronten zichtbaarheid te bewerkstelligen en verbluffende resultaten te behalen. Dit waanzinnige kantoorpand, met ook nog eens een fenomenaal uitzicht over het IJ, voelt als thuiskomen!”

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht