Geplaatst door Mediaxplain*

Mediaxplain* versterkt PR, influencer marketing & campagnecreatie

Marketing- en mediabureau Mediaxplain* verstevigt de teams verantwoordelijk voor earned media en campagnecreatie. De toenemende vraag naar influencer marketing, campagne-PR en de productie en creatie van direct in te zetten campagnematerialen, heeft geleid tot het aantrekken van Vincent van Hoolwerff en Sofie Nijland. Van Hoolwerff komt de PR-tak van het mediabureau en het influencer label XMPLE versterken als PR en Influencer Marketing Coördinator. Nijland gaat de totstandkoming van concepten en de ontwikkeling van (digitale) creatie begeleiden als Project Executive Concepts & Creation.

Met het aantrekken van deze twee nieuwe teamleden intensiveert het bureau zijn 360°-aanpak voor opdrachtgevers. In die aanpak wordt voor hen strategisch advies en executie op de vlakken research & insights, digital, social, PR, content & creatie en offline media op de meest effectieve 360°-wijze ingezet.

Vincent van Hoolwerff – PR & Influencer Marketing
Na zijn opleiding Marketing Communicatie in Californië was Vincent eindverantwoordelijk voor alle PR activiteiten van PlayStation en MGA Entertainment bij communicatie- en adviesbureau Linden & Barbosa. Zijn opgedane kennis en ervaring komen uitstekend van pas in zijn nieuwe rol bij Mediaxplain*, waar hij de executie van zowel PR, als influencer marketing campagnes voor zijn rekening neemt.

Vincent: “De veelzijdigheid bij Mediaxplain* spreekt mij erg aan, wij hebben veel in-house experts die nauw samenwerken om zo optimale resultaten te kunnen behalen. Daarnaast ben ik onder de indruk van de 360°-marketing strategieën die worden ontwikkeld en uitgevoerd.”

Sofie Nijland – Concepts & Creation
Nijland werkte hiervoor bij een castingbureau waar zij verantwoordelijk was voor het algehele castingproces voor o.a. films en commercials. Haar ruime ervaring in plannen, organiseren en ‘het plaatje compleet maken’ neemt zij mee naar Mediaxplain*. Als Project Executive binnen het team Concepts & Creation is Sofie verantwoordelijk voor de uitvoer, begeleiding en oplevering van alle concepten en content met als doel: opdrachtgevers blijven verrassen met spraakmakende en effectieve content.

Sofie: “De functie omvat alles wat ik het liefst doe: organiseren, regelen en verbinden. Daarnaast spreekt mij de omvang van het bedrijf aan; een groter bedrijf betekent automatisch veel kennis over verschillende onderwerpen en natuurlijk meer doorgroeimogelijkheden.”