Industry Wire

Geplaatst door Selligent Marketing Cloud

Merken ervaren de toekomst van marketing met Selligent Marketing Cloud

Brussel, 9 december 2021 – Selligent Marketing Cloud (Selligent), het omnichannel marketing cloudplatform en merk van CM Group, kondigt vandaag een nieuwe wereldwijde product- en marketingstrategie aan om tegemoet te komen aan de behoeften van het groeiende klantenbestand van bedrijven in Europa, Noord-Amerika en daarbuiten. Sinds de toetreding van Selligent tot de CM Group portfolio wordt er geïnvesteerd in zijn klantervaring en roadmap, waaronder de onlangs uitgebrachte Selligent Data Studio PRO. De dashboarding- en rapportageoplossing biedt geavanceerde mogelijkheden voor datavisualisatie en het creëren van visuele segmenten. CM Group heeft agile marketing automation hoog in het vaandel staan en zal met investeringen de mogelijkheden van het platform op het gebied van gegevensbeheer en omnichannel verder uitbouwen.

Volgens de Boston Consulting Group hebben bedrijven met een hoge “digitale maturiteit” meer dan twee keer zoveel kans om hun marktaandeel te vergroten. Selligent streeft ernaar om de digitale maturiteit van zijn klanten te bevorderen door middel van datagestuurde marketing en AI, en zijn digitale ervaring is nu nog meer afgestemd op deze focus.

Digitale evolutie
Als onderdeel van zijn digitale ontwikkeling onthult Selligent een nieuwe website om klanten in verschillende landen en regio’s te ondersteunen. De merkervaring en productstrategie van Selligent zijn ontworpen om bij te dragen aan de behoeften van zijn wereldwijde omnichannel-ecosysteem. De nadruk ligt op een ervaring op maat voor marketeers en partners afkomstig uit verschillende regionale markten en sectoren. De website, die zich gemakkelijk aanpast aan elke bezoeker, is ontworpen met het partnernetwerk van Selligent om ervoor te zorgen dat bedrijven snel relevante informatie kunnen vinden die geschikt is voor hun specifieke zakelijke behoeften.

“Selligent is een wereldwijd, omnichannel marketingtechnologiebedrijf, en CM Group investeert in zijn groei en innovatie om zo huidige en toekomstige klanten te ondersteunen over culturen, talen en marketingdoelstellingen heen. We hebben een flexibele gebruikerservaring gecreëerd, zodat onze (potentiële) klanten en partners uit verschillende regionale markten snel en gemakkelijk met ons in contact kunnen komen”, zegt Bruno Boussion, Senior Vice President Sales bij Selligent.

“We streven naar een klantgerichte aanpak en ontwikkelen voortdurend om te voldoen aan de behoeften van de hedendaagse marketeer en deze te overtreffen. Selligent baant de weg voor de toekomst van wereldwijde, omnichannel marketing die wordt ondersteund door flexibele, AI-gedreven technologie en wendbare data”, zegt Desta Price, Chief Product Officer bij CM Group. “Met een roadmap die data inzichten en gespecialiseerde marketingmogelijkheden van het platform uitdiept, beschikken onze klanten wereldwijd over een relevante en flexibele technologie, die voldoet aan hun huidige behoeften en meegroeit met hun toekomstige marketingstrategieën.”

BERICHT VOOR DE REDACTIE

Over Selligent Marketing Cloud
Selligent Marketing Cloud, onderdeel van de CM-groep, is een intelligent omnichannel-marketingcloudplatform. Met dynamische technologie biedt Selligent bruikbare inzichten die bedrijven in staat stellen om meer gepersonaliseerde en waardevolle consumentenbetrokkenheid te leveren. Dit resulteert in overtuigende ervaringen in alle kanalen. Met teams in de Verenigde Staten en Europa, en een wereldwijd netwerk van partners, is het Selligent’s missie om marketing persoonlijk te maken.

Lees meer op www.selligent.com/nl en kom in contact met het team via Twitter, LinkedIn en de blog.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht