Geplaatst door metapeople NetBooster

metapeople lid van DDMA

Data Driven Marketing Association (DDMA) verwelkomt online performance bureau metapeople als nieuw lid.

metapeople NetBooster is wereldwijd met 25 kantoren en 850 werknemers de grootste onafhankelijke online marketing agency. Dit maakt de focus op kennisontwikkeling en innovatie binnen de volwassen Nederlandse markt van groot belang, zodat zowel internationale als lokale klanten kunnen profiteren. Daarnaast heeft metapeople als GA 360 reseller en DoubleClick Marketing Partner een grote focus op Data & Analytics als basis van haar online marketing dienstenaanbod, wat de match met de DDMA versterkt.

Diana Janssen, Directeur DDMA:
“We zijn erg blij dat we metapeople als lid mogen verwelkomen bij onze brancheorganisatie. Als één van de founding members van het Friends of Search congres is er in de afgelopen jaren al een warme samenwerking ontstaan. Ik ben blij dat we dit partnership vanaf nu officieel voortzetten met een actieve bijdrage zoals we van metapeople gewend zijn. Daarnaast zien we een close match tussen onze organisaties en mensen op het gebied van expertise, kennisontwikkeling en innovatie, waardoor ik onze toekomstige projecten met veel vertrouwen tegemoet zie.”

Lennert de Rijk, Managing Director metapeople Benelux:
“Als metapeople groeien we snel in Nederland met een sterk data gedreven fundament en lidmaatschap van een toonaangevende brancheorganisatie als de DDMA is een belangrijk onderdeel van de verdere groei en de verantwoordelijkheid als grote marktpartij. Met hun sterke focus op ontwikkeling van data-kennisgebieden, privacy en onderzoek hebben ze hun toegevoegde waarde ruimschoots bewezen en zijn dan ook een vaste waarde in de branche. Wij zijn er dan ook trots op om vanaf heden deel uit te maken van het DDMA netwerk en zullen een actieve bijdrage leveren in commissies en events.”

Over metapeople | www.metapeople.nl
Metapeople is een ervaren en onafhankelijk online performance marketing bureau met ruim 18 jaar ervaring. Metapeople richt zich op online marketinginzet met een geïntegreerde data-aanpak als basis. We bieden strategie en uitvoering van de meest uiteenlopende internetmarketingmiddelen: van SEO tot SEA, van content marketing tot Display & RTB. Metapeople werkt voor bekende merken als The Sting, Estee Lauder, Groupe SEB, Hertz, Corendon, Euromaster, Van Haren en Belvilla.

Ons internationale netwerk is actief met ruim 25 kantoren en 850 consultants wereldwijd. Metapeople Benelux is onderdeel van de NetBooster Group. Deze werd opgericht in 1998 en is beursgenoteerd op de aandelenbeurzen van Parijs.

Over DDMA
DDMA is de brancheorganisatie voor marketing en data. Onze 275 leden halen en brengen bij ons kennis over het inzetten van data om relevant te kunnen communiceren met hun doelgroepen. Daarom organiseren wij met en voor hen netwerk- en kennisbijeenkomsten. Wij eisen van onze leden dat zij handelen binnen het kader van de wet en de gedragscodes. Daarnaast spreken wij met de stakeholders in Den Haag en Brussel over de ontwikkeling van een duurzame data-economie.