Geplaatst door Gamma Communications

Microsoft Teams Operator Connect nu beschikbaar voor MKB bij Gamma Communications

Amstelveen, 23 mei 2022 – Gamma Communications, leverancier van zakelijke communicatieoplossingen, introduceert vandaag Microsoft Teams Operator Connect op de Nederlandse markt en is hiermee de eerste Nederlandse telecomprovider die MKB-klanten de mogelijkheid biedt om hun vaste telefonie te integreren met Microsoft Teams.
Vaste telefonie aan Microsoft Teams toevoegen
Operator Connect is een nieuwe oplossing van Microsoft waarmee bedrijven naadloos telefonie van Gamma aan hun Teams-omgeving kunnen toevoegen. Klanten hoeven hiervoor alleen Gamma als operator te selecteren om vervolgens telefoonnummers aan hun Microsoft Teams-gebruikers toe te wijzen. De implementatie en het beheer zijn eenvoudig en gebruiksvriendelijk via het vertrouwde Teams-beheercentrum. Op die manier zorgt deze oplossing voor lage infrastructuur- en beheerkosten.
Gerben Wijbenga, CEO bij Gamma Communications Benelux zegt: “We zijn trots op onze samenwerking met Microsoft en dat wij, in navolging van onze Britse collega’s, met deze nieuwe oplossing onze partners en hun MKB-klanten snel en eenvoudig helpen nog meer te halen uit Microsoft Teams.”

Over Gamma Communications Nederland
Gamma Communications is een aanbieder van Unified Communications-oplossingen voor bedrijfscommunicatie en samenwerking. Het brede portfolio omvat cloud-, telefonie- en internet-oplossingen voor alle segmenten in de zakelijke markt. Gamma Communications werkt uitsluitend en nauw samen met een uitgebreid netwerk van partners. Gamma Communications Nederland is onderdeel van Gamma Communications Benelux, met als moedermaatschappij Gamma Communications plc.. Bezoek voor meer informatie https://www.gammacommunications.nl/.