Industry Wire

Geplaatst door Dept

Milla Jovovich is het gezicht van Johnnie Walker in nieuwe campagne

Hollywood-superster Milla Jovovich is de nieuwe lokale ambassadeur voor Johnnie Walker, wereldwijd het nummer één Scotch Whisky merk, in de campagne ‘Less Talking, Keep Walking’ gemaakt door Dept.

De campagne is de tweede van het advertentieconcept ‘The Walkers’ dat eerder dit jaar werd gelanceerd met Adrien Brody in de hoofdrol. Vanaf vandaag gaat de campagne live in veertien landen in Oost-Europa op tv, digitaal, social media en out-of-home. Dept ontwikkelde de creatieve campagne en United Partners zorgde voor de PR- en marketingstrategie.

Milla Jovovich en Johnnie Walker willen mensen inspireren met het motto: “Less Talking, Keep Walking”, een weerspiegeling van zowel de eigen actiegerichte mentaliteit van Johnnie Walker als het vooruitstrevende karakter van Oost-Europa. “Het campagne-idee komt voort uit een krachtig inzicht dat merk, regio, Milla en ons publiek perfect verbindt”, vertelt João Inácio, associate creative director bij Dept. “Daden zeggen meer dan woorden en Milla is, net als Johnnie, het perfecte voorbeeld van iemand die het wandelen het woord laat doen.”

“De oprichter van Johnnie Walker wist dat de mooiste levens niet in een rechte lijn verlopen”, zegt Dora Fejes, senior brand manager Whisky bij Diageo Eastern Europe. “Vooruitgang vindt plaats wanneer je onverwachte wendingen neemt en alles riskeert terwijl je naar je eigen onverschrokken grenzen loopt. In de advertentie met Milla Jovovich weerspiegelt het verhaal het ethos van Johnnie Walker en vat het samen in onze inspirerende campagnerichting “Less Talking, Keep Walking”.

Bekijk het volledige artikel hier: https://dept.ly/3rKJjgq

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht