Geplaatst door Mirabeau

Mirabeau wederom Best Managed Company

Mirabeau is dit jaar wederom een van de best geleide bedrijven van het midden- en grootbedrijf van Nederland. Dat maakte Deloitte afgelopen week bekend. De kwalificatie maakt onderdeel uit van het ‘Best Managed Companies’ programma dat Deloitte in samenwerking met TiasNimbas Business School en VNO-NCW organiseert. Volgens Deloitte scoort de groep Best Managed Companies 2012 goed op het thema innovatie.

Het is de vijfde keer dat Deloitte het Best Managed Companies programma organiseert. Mirabeau is voor de tweede keer op rij gekozen tot de groep best geleide bedrijven. Hiervoor beoordeelde Deloitte de strategie, de bedrijfsvoering en de resultaten van Mirabeau. In totaal meldden zich dit jaar 152 bedrijven aan. Uiteindelijk zijn 72 ondernemingen door een landelijke jury verkozen tot ‘Best Managed Company’.

Heini Withagen, directeur van Mirabeau: “We zien het meedoen aan het Best Managed Companies programma als een externe toets voor de prestaties van ons bedrijf. Een onafhankelijke blik die ons kan vertellen waar we het nog beter kunnen doen. Dat we nu voor de tweede keer op rij zijn geselecteerd is een mooie prestatie en een compliment voor de dagelijkse inspanningen van onze 300 medewerkers.”

Deloitte is enthousiast over de groepsresultaten van dit jaar. Herman Roose, partner bij Deloitte en juryvoorzitter Best Managed Companies: “Ondanks de economische tegenwind laten de bedrijven prima cijfers zien. De sleutel tot dit succes lijkt een sterke focus op innovatie waardoor men zich goed door de crisis lijkt te slaan.” Roose vervolgt: “Succesvolle bedrijven zijn continue bezig met de volgende stap, de toekomst. Zij passen niet alleen op de winkel maar zijn gericht bezig met de ontwikkeling van nieuwe producten, diensten of markten.” De jury van Best Managed Companies is van mening dat juist in de komende jaren bedrijven met innovatie in hun DNA het verschil gaan maken.

Over Mirabeau
Mirabeau is marktleider in de ontwikkeling van websites en online applicaties. Mirabeau levert en beheert met haar fullservice aanpak spraakmakende internetprojecten. De dienstverlening van Mirabeau strekt van marketingstrategie en creatie tot technische activiteiten als ontwikkeling en applicatie beheer. Voor de opdrachtgevers van Mirabeau is het internet een belangrijk onderdeel in het bedrijfsproces waarbij de online activiteiten direct een bijdrage leveren aan het bedrijfsresultaat. Mirabeau realiseert ten behoeve van de online processen koppelingen tussen het internet en de achterliggende bedrijfssystemen en maakt deze toegankelijk middels aantrekkelijke en gebruikersvriendelijke user interfaces. Voor meer informatie over Mirabeau kunt u een bezoek brengen aan www.mirabeau.nl, 020-5950550 of een e-mail sturen naar info@mirabeau.nl.

Over Best Managed Companies
Jaarlijks gaat Deloitte op zoek naar de best geleide bedrijven binnen het Nederlandse midden- en grootbedrijf. Daarvoor beoordeelt Deloitte de strategie, de bedrijfsvoering en de resultaten van de deelnemende bedrijven. Het Best Managed Companies programma richt zich op niet-beursgenoteerde Nederlandse ondernemingen met een omzet van minimaal 10 miljoen euro, waarvan het management ook een aandeel in het bedrijf heeft. Op www.bestmanagedcompanies.nl vindt u meer informatie over het programma en een overzicht van de 72 Best Managed Companies 2012.