Geplaatst door MKB Brandstof

MKB Brandstof kiest voor mobile marketing platform Notificare

Amsterdam, 24 augustus 2015 – MKB Brandstof, leverancier van zakelijke tankpassen en aanvullende diensten, kiest voor het mobile marketing platform Notificare. Door deze technologie in haar mobiele app te integreren, kan MKB Brandstof klanten persoonlijke en locatiegebaseerde push-notificaties sturen. Dit  heeft als doel de dienstverlening te verbeteren en een hechtere band met klanten op te bouwen.

MKB Brandstof levert tankpassen aan ruim 40.000 ondernemers met een totaal wagenpark van circa 80.000 auto’s. Hierdoor ontvangen zij in plaats van losse kassabonnen voor tanken, carwash en parkeren één overzichtelijke verzamelfactuur. Daarnaast kunnen gebruikers een mobiele app voor iOS en Android gebruiken om benzineprijzen te vergelijken en tankstations en parkeerplaatsen te vinden. MKB Brandstof koos volgens Jochem Paarlberg, Manager Innovatie en Commercie, voor het mobile marketing platform Notificare om de online dienstverlening middels de app te verbeteren: “Notificare stelt ons in staat om klanten op basis van hun profiel en locatie van de juiste informatie te voorzien. Als wij relevante berichten op het juiste moment kunnen sturen, wordt de interactie veel persoonlijker, de verzonden informatie zinvol en bouwen wij aan een betere relatie met onze klanten.”

Notificaties en iBeacons
Onderdeel van de bedrijfsfilosofie van MKB Brandstof is het bijdragen aan een eerlijke economie die om mensen draait. Dit komt tot uiting in de mobiele app, een mobiele assistent die gebruikers helpt om brandstofprijzen te vergelijken en snel een parkeerplaats of garage te vinden.

Jochem Paarlberg, Manager Innovatie en Commercie van MKB Brandstof: “Nadat Notificare in onze app is geïntegreerd,  kunnen wij via een mobile marketing dashboard de interacties met onze klanten inregelen. Het plan is om naast berichtgeving op basis van gps-locatie op termijn ook met iBeacons te gaan experimenteren op tankstations.”

Robert Leefmans, CEO van Notificare: “Wij zijn erg blij dat MKB Brandstof voor Notificare heeft gekozen. Hun bedrijfsfilosofie spreekt ons erg aan, en wij hopen dat zij met onze oplossing  grote stappen gaan maken om een meer persoonlijke relatie met hun klanten op te bouwen.”

Over Notificare
Het Notificare Mobile Marketing Platform is een krachtig marketinginstrument waarmee bedrijven hun mobiele apps kunnen verrijken met interactieve contextuele berichten. Notificare maakt hierdoor persoonlijke en locatie-gebaseerde interactie mogelijk, onder andere door middel van iBeacons. Hiermee kunnen bedrijven hun klanten voorzien van relevante informatie op het juiste moment. Dit vergroot de effectiviteit van de marketingcommunicatie en zorgt dat er een duurzame relatie met klanten wordt opgebouwd. Notificare versterkt het mobiele kanaal binnen omni-channel campagnes. Meer informatie: www.notifica.re

Over MKB Brandstof
Inmiddels profiteren ruim 80.000 pashouders van de service en kwaliteit van MKB Brandstof. Zij kunnen overal in Nederland terecht met de MKB Brandstofpas en houden hun administratie eenvoudig op orde. En dat tegen uitzonderlijk lage tarieven.
Of u nu alleen als zzp’er werkt of een aantal medewerkers onder uw hoede heeft. En of u nu accountmanager bent of in de bouw zit. De MKB Brandstofpas is er voor elke ondernemer met een KvK-inschrijving en een wagenpark van één tot tien auto’s. Meer informatie: www.mkb-brandstof.nl.