Industry Wire

Geplaatst door MWM2

MWM2 breidt uit met nieuw talent

14 Augustus 2015 – Per heden zijn Minou Moenis (27) en Martijn de Hoop (25) gestart als Research Consultants bij onderzoeksbureau MWM2. Minou en Martijn versterken het Consumer Team.

Minou Moenis
Minou heeft Communicatiewetenschap gestudeerd met de afstudeerrichtingen Mediapsychologie en Marketing & Gezondheidsvoorlichting. Na haar studie heeft zij gewerkt als onderzoeker voor de Amsterdam School of Communication Research en daarna als medewerker Datamanagement bij Ahold.

Minou: “MWM2 is een jong en innovatief bedrijf. Ze zijn een voorloper op gebied van onderzoekstechnologie door ontwikkeling van eigen producten. Daarnaast is MWM2 een bedrijf dat je stimuleert om te blijven leren.”

Martijn de Hoop
Martijn heeft hiervoor gewerkt als Consultant bij Tabula Rasa en Researcher bij het Kennis Center voor Groene Groei. Hij heeft hier gewerkt voor organisaties als Gemeente Amsterdam, KWF en FrieslandCampina.

Martijn: “Ik heb voor MWM2 gekozen, omdat MWM2 een innovatief en dynamisch marktonderzoeksbureau is. Samen met het Consumer Team van MWM2 kan ik mij verder ontwikkelen en onderzoek doen voor mooie klanten.”

Govert van den Bos, algemeen directeur bij MWM2: “MWM2 is trots op deze twee nieuwe talenten. De constante groei van het Consumer Team kan hierdoor worden doorgezet.”

Over MWM2
MWM2, Marktonderzoek bureau van het jaar 2014, is hét toonaangevende bureau in Nederland voor toegankelijk online en mobiel onderzoek. Zij gelooft in de kracht van de mening van stakeholders voor alle organisaties. Zij adviseert en faciliteert organisaties in het luisteren naar haar stakeholders en ondersteunt bij het vertalen van hun stem naar acties binnen de organisatie. MWM2 biedt hiervoor ervaren, toegewijde consultants in combinatie met superieure researchtechnologie. MWM2 staat voor Meer Weten van Mensen en Markten.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht