Industry Wire

Geplaatst door MyWheels (part of TSG)

MyWheels lanceert ‘Ik fiets, ik trein, ik MyWheels’

Amsterdam, 24 juni 2024 – Deelauto community MyWheels trapt de zomer af met een nieuwe mediabrede campagne. Met een afwijkende mediastrategie (voor het eerst in jaren weer offline) en gebaseerd op een nieuw klantinzicht: MyWheels deelauto’s als aanvulling op de moderne mobiliteitsmix.

“Deelauto’s zijn ideale af-en-toe-auto’s”, zo zeiden gebruikers in onderzoek. En dat is de kern van de campagne geworden. In verschillende scenario’s leggen MyWheels leden uit hoe én wanneer ze deelauto’s gebruiken: “In de stad fiets ik, naar logische bestemmingen neem ik de trein en op gekke tijden of naar het buitengebied boek ik een MyWheels.”

Inspireren en stimuleren
“Het is een super eerlijke campagne”, aldus Suzan Huurnink, campagnemanager bij MyWheels. “We stimuleren fietsen en treinen, want daar staan we echt achter, en presenteren onze deelauto’s als de beste auto voor af en toe. Want zeker als je in een stad woont, hoef je geen auto te bezitten. We hopen dat het meer mensen inspireert om MyWheels of andere deelauto’s te gebruiken.”

Credits
Campagnestrategie en concept: Sicco Beerda & Joost van Rooij
Campagnemanagement: Suzan Huurnink
Design: Sanne Vlutters & Esther Jansma (BW H ontwerpers)
Fotografie en video: Jasper Zwartjes
Productie radiospot: Studio Levalo

Campagne
Radio
Socials
Out of home & huis aan huis advertenties
DPG online carousel
Over MyWheels
MyWheels heeft de grootste community en het meest diverse aanbod van elektrische deelauto’s van Nederland. Samen met onze 800 vrijwillige Sleutelfiguren maken we het iedereen mogelijk om op een milieuvriendelijke en kostenefficiënte manier van auto’s te genieten, zonder er één te bezitten.

—————————————

Voor meer informatie, interviews of vragen, neem contact op met:

Suzan Huurnink
Campagnemanager MyWheels
Email: suzan.huurnink@mywheels.nl

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht