Natascha Derogee mede-eigenaar van HvdM Public Relations

Den Haag, 31 maart – Natascha Derogee is ingestapt als aandeelhouder bij HvdM Public Relations. Zij is nu samen met Daniëlle Tamis eigenaar van het bureau dat zich richt op PR-campagnes met maatschappelijke impact. HvdM werkt voor de overheid onder meer aan campagnes om grensoverschrijdend gedrag bespreekbaar te maken en mensen te motiveren vaker de fiets te pakken. Ook zet het bureau zich in voor bedrijven zoals Arla Foods, Frank Energie en ASN Bank. Natascha startte in 2006 als junior adviseur bij HvdM. Door de jaren heen had zij diverse functies. De afgelopen drie jaar was zij als Operational Director verantwoordelijk voor de dagelijkse aansturing van het team van 15 PR-professionals. Dat blijft zij ook als mede-eigenaar doen. Natascha: “Ik ben blij met deze kans om mede-eigenaar te worden. Ik heb er al jaren veel plezier in om met het team PR-campagnes neer te zetten die de maatschappij een beetje mooier maken. Campagnes waarin vele facetten samenkomen: van gedragsverandering tot creatieve manieren om kwetsbare doelgroepen in beweging te krijgen. Ik kijk ernaar uit om óók in de rol van mede-eigenaar het bureau verder te brengen.” Daniëlle was tot voor kort enig eigenaar van HvdM en is enthousiast over de stap die Natascha maakt. “Het is zo leuk als een teamlid de stap wil zetten om samen te gaan ondernemen. Natascha vult mij goed aan. Ze zorgt ervoor dat alle projecten soepel verlopen, coacht de teamleden en begeleidt hen in hun professionele ontwikkeling. Dat kan zij als geen ander. Met een enthousiast team en uitdagende opdrachten willen we nog meer awardwinnend werk maken.” |
|
Over HvdM |
Doordacht, helder en resultaatgericht. Dat is HvdM. Het PR-bureau maakt campagnes met maatschappelijke impact. Voor de overheid en het bedrijfsleven. Al bijna 75 jaar. Met als doel mensen in beweging brengen om de wereld een beetje beter te maken. Bijvoorbeeld door mensen te helpen hun belastingaangifte goed in te vullen, ouderen te motiveren om valcursussen te doen en boeren te stimuleren om de overstap naar Arla te maken. |
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.