Geplaatst door Nextview

Nextview Academy en Fast Lane gaan samen Salesforce trainingen aanbieden

Fast Lane en Nextview gaan samenwerken om het aanbod van Salesforce Trainingen te verbreden en op meerdere locaties aan te bieden. Nextview is een Salesforce Platinum Partner en Fast Lane een Authorized Training Provider. Door de samenwerking met Nextview kunnen Salesforce Trainingen nu, naast Utrecht, ook in Eindhoven aangeboden worden. Daarnaast wordt het aanbod aanzienlijk verbreed door gebruik te maken van de Salesforce Certified Instructors van Nextview. Op 18 november gaat de eerste training van start op de nieuwe locatie in Eindhoven bij Nextview op de High Tech Campus 27.

4.2 Miljoen nieuwe banen
De Salesforce Trainingen zijn in trek gezien het groeiend aantal ondernemingen dat Salesforce implementeert. Daarnaast is de verwachting dat er een groot aantal extra trainingen nodig is om aan de vraag in de toekomst te kunnen voldoen. Uit het onderzoek van IDC blijkt namelijk dat in de periode 2019 tot eind 2024 de uitgaven aan cloud computing met 19% per jaar zullen stijgen. De verwachting is dat in dezelfde periode Salesforce en het eco-systeem eromheen wereldwijd in totaal 4.2 miljoen nieuwe banen zullen creëren. De industrieën Finance en Manufacturing nemen in totaal meer dan een derde van deze banen in beslag. In Nederland zullen er naar verwachting 34.700 directe banen en 54.200 indirecte banen bijkomen.

5 Miljoen Badges
Salesforce biedt sinds enkele jaren een revolutionaire manier van on-line leren aan, waarbij iedereen zich kan bekwamen om een Salesforce Expert te worden. Vorig jaar werd de magische grens bereikt van 5 Miljoen behaalde badges op Salesforce Trailhead. In Nederland hebben alle Nextview consultants gezamenlijk meer dan 6.000 badges behaald. Daarnaast beschikt Nextview over meer dan 190 individuele certificeringen en een eigen team van Salesforce Certified Instructors. Hiermee is Nextview een duidelijke voorloper als het gaat om kennisontwikkeling en daarmee ook de logische partner voor Fast Lane om de bestaande proposities rondom Salesforce Trainingen te versterken. Nextview en Fast Lane gaan gezamenlijk ook trailmixes op Trailhead aanbieden om deelnemers op de trainingen voor te bereiden.

Over Nextview
Nextview is een purpose-led Salesforce Platinum Partner met meer dan 75 consultants, waarbij Design Thinking wordt gecombineerd met Digital Transformatie. Het bedrijf is een gecertificeerde B Corporation en is in 2017 en 2018 verkozen tot ‘Great Place to Work’. Daarnaast is Nextview zeven jaren op rij verkozen tot FD Gazelle. Vanuit haar eigen Design Thinking Centers in Amsterdam en Eindhoven bedient Nextview klanten in voornamelijk de sectoren Financial Services, Professional Services & Utilities en Manufacturing, High-Tech & Consumer Packaged Goods.

Over Fast Lane
Fast Lane is een wereldwijde trainingsorganisatie, actief in meer dan 60 landen. In de Benelux is Fast Lane een geautoriseerde trainingspartner voor Salesforce, Cisco, NetApp, VMware, Citrix, Microsoft, AWS, Google, Suse en Oracle en heeft daarnaast een focus op user adoption projecten.

Fast Lane maakt gebruik van geautoriseerde trainingsmaterialen en werkt met gecertificeerde trainers: trainers die het geven van training combineren met het doen van projecten en hun praktische ervaring gebruiken om de training experience te verbeteren. Trainingen zijn vaak een combinatie van klassikale en online trainingen en worden zowel als maatwerk en/of als standaard aangeboden.

Fast Lane is opgericht in 1996 en heeft kantoren over de gehele wereld. Fast Lane Benelux heeft diverse trainingslocaties in Nederland, België en Luxemburg. Het hoofdkantoor bevindt zich in Utrecht.