Nieuw voor B2B teams: B2B Vision Academy

Het toonaangevende B2B-marketingbureau SPOTONVISION kondigt met trots nieuwe B2B-marketing opleidingen voor teams aan in zijn B2B Vision Academy.
Masterclasses, de interne kennishub en het B2B onboardingprogramma zijn nu beschikbaar voor marketingteams. De Academy is de ultieme plek voor het bijscholen van B2B-marketeers en -teams.
Voor succesvolle B2B-marketingcampagnes is een goed begrip van de basisprincipes van B2B-marketing essentieel. B2B Vision Academy biedt een door experts geleide B2B Marketing Foundation cursus die precies dit aanbiedt voor marketingteams in binnen- en buitenland. De tweede focus ligt op het trainen in account-based marketing, een van de snelst groeiende leergebieden in B2B.
Het kiezen van een geschikte opleiding voor een marketingteam is niet gemakkelijk, omdat er zoveel keuzes zijn. ChannelEngine’s VP Marketing, Dana Connor deelt haar gedachtes:
“Ik weet inmiddels dat ik SPOTONVISION kan vertrouwen met een praktische aanpak. Zeer goede Academy-cursus, effectieve communicatie, goede mix tussen hands-on en strategie. Mijn teamleden hebben zich in korte tijd ontwikkeld tot deskundige campagnemarketeers.”
Ingrid Archer, medeoprichter van SPOTONVISION, startte de Academy om kennis te delen en terug te geven aan de B2B-gemeenschap. In B2B Marketing en Sales is meer nodig dan innovatieve ideeën om succes te bereiken. Gaia Temin, consultant en trainer van de Academy voegt daar aan toe:
“Daarom combineren onze uitgebreide trainingsprogramma’s diepgaande inzichten in de branche, praktijkcases en -opdrachten. Op deze manier krijgen teams de vaardigheden en kennis die nodig zijn om te slagen in B2B.”
De B2B Vision Academy is geschikt voor marketing- en sales teams die de basis willen leren van het creëren en uitvoeren van strategische B2B-marketingcampagnes, en voor marketing managers die willen dat hun team B2B-marketing van a tot z begrijpen. Of Marketing & Sales-leiders die willen dat hun teams ABM-campagnes (account-based marketing) creëren en uitvoeren.
De B2B Vision Academy biedt:
– Scopingsessies op maat
– Pakkende en interactieve leerervaringen van zes weken
– Op feiten gebaseerde inzichten, praktijkcases en -opdrachten
– Persoonlijke coaching
– Certificaat na voltooiing
– Toegang tot een bruisende B2B-community, die netwerk en ondersteuning biedt.
Over SPOTONVISION
Van strategie tot campagnes en marketingtechnologie, sinds 2006 helpen wij toonaangevende bedrijven in B2B. Voor klanten zoals ANWB, De Persgroep, Salesforce, Schiphol en T-Mobile ontwikkelen we betekenisvolle conversaties. Interacties die leiden tot groei van zowel mensen als bedrijven.
Vol passie en bevlogenheid hebben wij het B2B Marketing Forum en de B2B Marketing Awards opgericht en bieden wij een extra dimensie aan de wereld van B2B. Bij ons werken superhelden met een flinke dosis kennis, creativiteit, ambitie en betrokkenheid. Samen met onze klanten en partners geven we vorm aan B2B-marketing van de toekomst.
Voor meer informatie of om aan de slag te gaan met B2B Vision Academy kun je contact opnemen met:
Gaia Temin, Consultant Strategie & Onderzoek, Gaia@spotonvision.com
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.