Nieuw: Closed on Monday, een uitgesproken communicatiestudio

Het Amsterdamse Closed on Monday opent op 30 september haar deuren waar ze op maandag kosteloos samenwerken met missiegedreven bedrijven.
Gookie Sassen lanceert officieel Closed on Monday, een communicatiestudio waar verhalen het uitgangspunt voor succes zijn. Op maandag biedt de studio haar expertise kosteloos aan aan missiegedreven bedrijven die zich inzetten voor mens, milieu en omgeving. De overige dagen helpen zij commerciële merken hun klanten beter te begrijpen en bereiken. Vanaf de A’dam Toren in Amsterdam Noord hoopt het bureau de creatieve industrie te inspireren.
Closed on Monday, gespecialiseed in strategie, content en copywriting, heeft met Alzheimer Nederland de eerste ‘Maandag Partner’ reeds binnen. Met klanten als felyx en Oma’s Soep als commerciële klanten beleeft de Amsterdamse communicatiestudio een vliegende start. “Alles is een verhaal, zolang je het maar goed vertelt. Closed on Monday vertelt de verhalen die consumenten willen horen in plaats van die bedrijven willen vertellen”, legt Gookie Sassen(32) uit.
De nieuwe weg vooruit
Doen wat je het beste kan, deels betaald, deels vrijwillig. Dat was de insteek toen Sassen zes maanden geleden begon met het opzetten van de nieuwe communicatiestudio. Als ervaren copywriter en strateeg heeft de Amsterdamse ondernemer eerder gewerkt voor verschillende bureaus. “Onze filosofie overbrengen aan de creatieve sector, waar we eens in de zoveel tijd met z’n allen ‘dicht’ gaan op maandag is de droom”.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.