Geplaatst door Dutchify

Nieuw partnership tussen relocation service Dutchify en Pivt voor vlekkeloze internationale verhuizing van werknemers

Dutchify biedt een innovatief platform voor bedrijven en particulieren die vanuit het buitenland naar Nederland verhuizen. Het Haagse bedrijf is een Destination Service Provider (DSP) en gaat een nieuw partnership aan met Pivt, een Amerikaanse social networking app voor internationaal verhuizende professionals. Hiermee is Dutchify het eerste platform dat een professionele dienstverlening combineert met het sociale aspect van een internationale verhuizing.

Met de toevoeging van de app wordt er ook hulp geboden bij bijvoorbeeld het maken van vrienden. De unieke en exclusieve samenwerking tussen Dutchify en Pivt biedt de verhuizende werknemer een innovatief alles-in-1-pakket op het gebied van relocation. Het is voor het eerst dat het Amerikaanse Pivt – met in de board o.a. Randi Zuckerberg – een internationale samenwerking aangaat.

Een zorgeloze verhuizing
Door het partnership tussen Dutchify en Pivt krijgen werknemers vanaf het begin tot het einde (en zelfs nog daarna) de beste begeleiding bij een internationale verhuizing. Dutchify zorgt met een innovatief platform, een personal assistent en een database aan kennis voor een zorgeloze verhuizing naar Nederland. Denk hierbij bijvoorbeeld aan ondersteuning bij het zoeken van een huis, het migratieproces en het vinden van een baan. Als aanvulling hierop zorgt Pivt ervoor dat de werknemer zacht landt. De app biedt hulp bij het maken van vrienden, het inwinnen van waardevol advies en het biedt een waardevolle community in het land van bestemming. Door het gebruik van Pivt voelt de internationale reis vertrouwd en wordt het sociale aspect van een relocation ondersteund.

Een fijn relocatieproces leidt tot gelukkige werknemers
Dutchify biedt de Pivt app vanaf september gratis aan bij verschillende servicepakketten voor internationale werknemers. In de komende paar maanden zal Dutchify met een voorinschrijving werken met het doel om zo snel mogelijk live te gaan in Nederland. Nick de Bruijn, CEO van Dutchify is enthousiast over de mogelijkheden die deze samenwerking biedt: “Wij hebben gekozen voor een partnership met Pivt om onze cliënten nog meer power te geven om zelfverzekerd te verhuizen. We zetten onze klant, de werknemer, echt op nummer één bij elke opdracht. Het integreren van de Pivt-app biedt de eindgebruiker een unieke service die je nergens anders vindt. Wij geloven in gelijke kansen en door onze krachten te combineren zijn wij in staat om iedereen een gelukkig leven in Nederland te bieden. Wij zetten ons in voor een fijn relocatieproces, wat leidt tot gelukkige werknemers. Dit werkt weer door naar de HR-afdeling en uiteindelijk naar het hele bedrijf”.

Lynn Greenberg, CEO Pivt Enterprise vertelt over het nieuwe partnership: “Dutchify voelt als een natuurlijke partner voor onze app. Een relocatie stopt niet bij de verhuizing, het team blijft in contact met de klant gedurende het verblijf van de werknemer. Wij zijn erg enthousiast dat wij onderdeel zijn geworden van deze service. Deze samenwerking geeft werknemers toegang tot een sociaal netwerk die iedereen bij een internationale verhuizing nodig heeft”.