Geplaatst door Easyflex

Nieuw planningsysteem Easyflex maakt uitzendwerk sneller

OOSTERHOUT – Uitzendbureaus, detacheerders, payroll-bedrijven en andere flexwerk professionals kunnen hun werk voortaan een stuk sneller, efficiënter en met minder fouten doen. Dankzij een nieuw planningspakket van softwareleverancier Easyflex is het voor het eerst mogelijk om hun complete planning te integreren in het bestaande Easyflex softwarepakket. Dat scheelt de bedrijven veel tijd en zorgt ervoor dat ze hun klanten beter en sneller kunnen bedienen.

Nu gebruiken bedrijven in de flexbranche meestal een los planningspakket of Excel naast hun backofficepakket. Daarnaast houden ze dan nog een ander bestand bij voor de beschikbaarheid en/of de planning van flexwerkers. Daardoor besteden medewerkers uren aan het handmatig kopiëren van gegevens, een tijdrovend proces met grote kans op fouten.

Flexbureaus die hun werkproces sneller en efficiënter willen maken, zoeken dan ook al een tijd naar manieren om dit te verbeteren. Daarom heeft Easyflex, al veertien jaar softwareleverancier in de uitzendbranche, een revolutionair product ontwikkeld.

Easyflex Planning is een nieuw planningspakket, dat geïntegreerd is met hun bestaande software. Het is ontwikkeld in de allernieuwste web technologie en biedt gebruikers de complete set tools om hun personeelsplanning gemakkelijk en snel in te vullen.

Het brengt alle data van klanten, flexwerkers en aanvragen uit Easyflex samen in één systeem, waardoor medewerkers direct kunnen gaan plannen. De beschikbaarheid van flexwerkers komt uit de gekoppelde app Flexwrapp direct zichtbaar in Easyflex Planning te staan. Dubbel inplannen komt nooit meer voor en het is meteen zichtbaar welke flexwerkers matchen met de geselecteerde dienst. Met één klik zijn meerdere flexwerkers te selecteren en is de dienst zo gevuld.

Easyflex kent de flexbranche al lang en denkt vanuit de processen van haar klanten. Klanten zijn vanaf het begin betrokken geweest bij het ontwikkelen van het nieuwe planningspakket. Daardoor is de software zo makkelijk in gebruik, dat medewerkers geen training nodig hebben.

De logische opbouw en het gebruik van apps maken Easyflex Planning een intuïtieve en moderne applicatie, waarmee ze direct aan de slag kunnen. Met de commandobalk kunnen ze door heel de applicatie zoeken. De interface van Easyflex Planning benut de schermbreedte optimaal en maakt het mogelijk alles waarmee gewerkt wordt eenvoudig naast elkaar te zetten. Door het gebruik van werkruimtes kunnen gebruikers de applicatie vormgeven naar hun persoonlijke wensen. Ze kunnen een werkruimte per klant, groep, kostenplaats of zelfs per type aanvraag maken. Zo kunnen ze direct verder gaan waar ze gebleven waren en hoeven ze apps niet steeds te sluiten en opnieuw te openen.

Naast gemak met een moderne look en feel, focust Easyflex Planning ook op de juiste managementtools die bedrijven grip geven op hun planning. Met de app KPI gemiddeld uurloon hebben ze realtime inzage in hun kosten en kunnen ze veel besparen. Ook Forecasting is mogelijk. Via het Capaciteitsoverzicht zien ze in één oogopslag hoeveel medewerkers ze in een bepaalde periode beschikbaar of nodig hebben. En de Totaalplanning geeft hun het ideale overzicht van alle diensten van al hun relaties, dat ze met filters eenvoudig aanpassen naar wat ze willen zien. Dat is belangrijke managementinfo.

Easyflex Planning is vanaf 14 oktober beschikbaar. Voor meer informatie, zie www.easyflexplanning.nl. Ook is het mogelijk een demonstratie aan te vragen.