Industry Wire

Geplaatst door PromoNL

Nieuwe app voor ondernemers: WEG MET PLASTIC WINKELPASJES!

Veel ondernemers hebben het zwaar. Niet alleen vanwege de Coronacrisis, maar ook doordat het online shoppen enorm is toegenomen. Zie dan maar eens het bereik van je eigen webwinkel te vergroten en de digitale aandacht te trekken of zelfs maar te behouden.
Hoe leuk zou het zijn, als er een supergoedkoop centraal platform zou zijn, die alle ondernemers de gelegenheid biedt, om gemakkelijk gevonden te worden? Die ook nog eens activiteiten faciliteert als adverteren, vacatures publiceren en een digitaal spaarpunten systeem (DSS) , waarbij het gebruik van plastic winkelpasjes helemaal overbodig is.
Have we got news?! Sinds kort is zo’n platform er namelijk al. PromoNL is een gratis app, waarmee ondernemers gezamenlijk op kunnen treden, tegen internetgiganten, die de online handel domineren, ten koste van de detailhandel. De diensten in de app zijn trouwens, behalve vacatures publiceren, niet gratis, maar wel zeer aantrekkelijk geprijst. Voor meer informatie zie onderstaande link.
Om ondernemers kosten en tijd te besparen is de app zeer toegankelijk gemaakt. Geen moeilijke procedures voor het uploaden van een advertentie of vacatures, zoals bijvoorbeeld het geval is op andere social media. Het is echt in een paar minuten geregeld.
Handleidingen zijn te vinden op https://www.databolism.nl/public/promonl.php , maar ook via het menu in de app zelf. Download de template voor adverteren en ontdek hoe makkelijk het is om zelf een advertentie te maken, in slechts enkele stappen. Een kind kan de was doen.
1 Ding is in ieder geval zeker: ,,Laagdrempeliger kan het niet’’.
Alle tools in de app, zijn erop gericht om de consument te verleiden met uw charmes. Zo is het DSS bij uitstek geschikt om de consument uw waardering te tonen. Advertenties kunnen ook als whiteboard dienen, om bijvoorbeeld activiteiten aan te kondigen, zoals bijvoorbeeld een workshop of een verloting e.d. Dat wordt het nieuwe ondernemen en PromoNL staat voor u klaar om samen met u het gevecht om de consumenten aan te gaan. : )

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht