Nieuwe managing director voor digital performance marketingbureau BlooSEM

๐๐ญ๐ซ๐๐๐ก๐ญ, ๐๐ ๐๐๐๐ซ๐ฎ๐๐ซ๐ข – ๐๐๐๐ง ๐๐ฎ๐ฎ๐ซ๐๐๐ฆ๐๐ง ๐ข๐ฌ ๐ฉ๐๐ซ ๐๐๐๐ซ๐ฎ๐๐ซ๐ข ๐๐๐๐ ๐๐๐ง๐ ๐๐ฌ๐ญ๐๐ฅ๐ ๐๐ฅ๐ฌ ๐ฆ๐๐ง๐๐ ๐ข๐ง๐ ๐๐ข๐ซ๐๐๐ญ๐จ๐ซ ๐ฏ๐๐ง ๐๐ข๐ ๐ข๐ญ๐๐ฅ ๐ฉ๐๐ซ๐๐จ๐ซ๐ฆ๐๐ง๐๐ ๐ฆ๐๐ซ๐ค๐๐ญ๐ข๐ง๐ ๐๐ฎ๐ซ๐๐๐ฎ ๐๐ฅ๐จ๐จ๐๐๐. ๐๐๐๐ง ๐ง๐๐๐ฆ๐ญ ๐ก๐๐ญ ๐ฌ๐ญ๐จ๐ค๐ฃ๐ ๐จ๐ฏ๐๐ซ ๐ฏ๐๐ง ๐จ๐ฉ๐ซ๐ข๐๐ก๐ญ๐๐ซ ๐๐ญ๐ญ๐จ ๐๐ฎ๐ง๐ฌ๐ญ๐๐ซ๐ฌ. ๐๐ง ๐๐๐ณ๐ ๐ซ๐จ๐ฅ ๐ฐ๐จ๐ซ๐๐ญ ๐ก๐ข๐ฃ ๐ฏ๐๐ซ๐๐ง๐ญ๐ฐ๐จ๐จ๐ซ๐๐๐ฅ๐ข๐ฃ๐ค ๐ฏ๐จ๐จ๐ซ ๐๐ ๐๐๐ ๐๐ฅ๐ข๐ฃ๐ค๐ฌ๐ ๐ฅ๐๐ข๐๐ข๐ง๐ ๐ฏ๐๐ง ๐ก๐๐ญ ๐๐-๐ค๐จ๐ฉ๐ฉ๐ข๐ ๐ ๐ญ๐๐๐ฆ ๐๐ง ๐ก๐๐ญ ๐ฏ๐๐ซ๐๐๐ซ ๐ฎ๐ข๐ญ๐๐จ๐ฎ๐ฐ๐๐ง ๐ฏ๐๐ง ๐๐ฎ๐ฎ๐ซ๐ณ๐๐ฆ๐, ๐ฌ๐ญ๐ซ๐๐ญ๐๐ ๐ข๐ฌ๐๐ก๐ ๐ฉ๐๐ซ๐ญ๐ง๐๐ซ๐ฌ๐ก๐ข๐ฉ๐ฌ.
BlooSEM werd in 2004 opgericht. Als รฉรฉn van de eersten in Nederland specialiseerde BlooSEM zich in zoekmachinemarketing, SEA. Inmiddels is het aantal digital marketingdiensten flink gegroeid en begeleidt BlooSEM organisaties in tal van branches met het uitdenken en uitvoeren van resultaatgerichte digital marketingstrategieรซn. Naast strategieontwikkeling kunnen organisaties er terecht voor de juiste vertaalslag naar de praktijk, bijvoorbeeld in de vorm van online recruitment middels social advertising of branding met video advertising en display advertising.
๐๐ฅ๐๐ง๐ญ๐๐ง ๐ฌ๐ญ๐ซ๐๐ญ๐๐ ๐ข๐ฌ๐๐ก ๐ฏ๐๐ซ๐๐๐ซ ๐ก๐๐ฅ๐ฉ๐๐ง
Daan heeft ruim 15 jaar ervaring in digital marketing. In 2017 kwam hij bij BlooSEM aan boord als Digital Marketing Consultant. Daan: โIk ben een echte generalist en krijg er energie van om onze klanten strategisch verder te helpen. Hun doelstellingen vormen hierbij het uitgangspunt. Wij kijken vervolgens hoe digital marketing hieraan kan bijdragen en wat de beste aanpak is om de doelstellingen te behalen.โ
๐๐๐๐๐ฅ๐ ๐จ๐ฉ๐ฏ๐จ๐ฅ๐ ๐๐ซ
Met zijn scherpe oog voor marktontwikkelingen, strategie, performance en partnerships is Daan volgens Otto de ideale kandidaat om hem op te volgen als Managing Director. Otto: โVoor mij is het na 18 jaar tijd om een stapje terug te doen. Ik ga me richten op het financieel management en laat de ruimte aan de jongere generatie. Daan is een echte peoplemanager, heeft jarenlange kennis en ervaring in de branche en is gedreven om onze klanten vooruit te helpen.โ
๐๐ฉ๐๐ซ๐ซ๐ข๐ง๐ ๐ฉ๐๐ซ๐ญ๐ง๐๐ซ ๐ณ๐ข๐ฃ๐ง ๐ฏ๐จ๐จ๐ซ ๐ค๐ฅ๐๐ง๐ญ๐๐ง
Welke toekomstplannen Daan heeft voor BlooSEM? Daan: โHet lijkt me fantastisch als we organisaties nรณg meer vanuit strategie verder kunnen helpen. We willen hierbij in een vroeger stadium met organisaties om tafel. Klanten komen nu nog vaak bij ons met de mededeling dat ze โietsโ willen met โ bijvoorbeeld โ contentmarketing. Wij draaien dit om. Wat is je doel, wat wil je bereiken? Dรกรกr gaat het om. Als we dan doorvragen, kan het zomaar blijken dat er slimmere oplossingen zijn dan contentmarketing om die doelstelling te behalen. Die sparringpartner zijn voor klanten, is wat ons drijft.โ
๐๐ ๐ฃ๐๐๐ซ ๐ค๐๐ง๐ง๐ข๐ฌ ๐๐ง ๐๐ซ๐ฏ๐๐ซ๐ข๐ง๐
Daan borduurt daarnaast graag verder op dat wat er al staat. Hij licht toe: โBij BlooSEM hebben we meer dan 18 jaar kennis en ervaring in huis. Ik kijk ernaar uit om dit voort te zetten. Zo blijven we onverminderd inspelen op actuele marktontwikkelingen. We zien wat er speelt in de markt, hoe dit onze klanten raakt en hoe we hier als BlooSEM bij kunnen helpen. Zo ontwikkelden we een programma voor online recruitment marketing naar aanleiding van de krappe arbeidsmarkt. Met dit programma helpen we organisaties hun vacatures op de juiste kanalen onder de aandacht te brengen bij hun doelgroep, zodat zij vacatures sneller invullen. Ik kijk ernaar uit om telkens nieuwe proposities in de markt te zetten met ons kundige team!โ
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.