Industry Wire

Geplaatst door DPI

Nieuwe partner voor strategisch en creatief digitaal bureau DPI

Recent is Willem Hagen (36) als aandeelhouder toegetreden tot DPI. Willem runt ruim 12 jaar de divisie Online en dit is een logische en gewenste stap in zijn carrière en in die van DPI. Onder zijn leiding is Online – met klanten als ABN AMRO, Sparta en Covebo – niet alleen gegroeid maar vooral een belangrijke pijler geworden binnen DPI. Naast Online kent DPI ook de divisies Concept en Content.

Willem: “DPI zit in mijn bloed. 15 jaar geleden heb ik als afstudeerder voor DPI een CRM-systeem ontwikkeld en daarna ben ik nooit meer weggegaan. Ik heb als geen ander ervaren dat je binnen DPI de kans krijgt én kan pakken om je te ontwikkelen en ontplooien. Dat gun ik ook mijn collega’s en nieuw talent. Daarnaast wil ik onze klanten blijven voorzien en verrassen met strategische en vernieuwende oplossingen voor hun online vraagstukken. In onze business zitten we bovenop ontwikkelingen en trends. Honger naar vernieuwing is essentieel en binnen DPI is dat verankerd in alles wat we doen. Mijn ambitie is om die onderscheidende kracht te behouden en versterken.”

Partners Hank Smiet en Eric Kerstholt lichten deze stap toe. Hank: “In Willem hebben wij een partner gevonden die zijn ziel en zaligheid in DPI legt. Niets is mooier dan talent in eigen gelederen te zien groeien en initaitief te zien nemen. In Willem herkennen wij onze kernwaarden. Hij zorgt voor aanvullende kwaliteiten, voor verjonging en daarmee voor continuïteit.” Eric vervolgt: “Willem weet de veelzijdigheid van DPI als geen ander te verkopen aan onze klanten. Even belangrijk: hij zet deze veelzijdigheid in als bindende factor tussen collega’s en binnen onze holding. Dát is tekenend voor zowel DPI als Willem.”

DPI is in ruim 25 jaar gegroeid van tot een van de meest veelzijdige Digital Agencies van Nederland. De strategische doeners en creatieve denkers ontwikkelen oplossingen en verbeelden verhalen voor de meest uiteenlopende klanten, waaronder: Rijksoverheid, ABN AMRO, Accell, Baboe, International Criminal Court, Kamer van Koophandel, Port of Rotterdam, Rijk Zwaan en TNO. Zowel online als offline, van concept tot strategie, van content tot compleet nieuwe identiteit en van videoconcept tot online platform. DPI is onderdeel van DPI Holding, net als marketing en communicatiebureau zootz en architectenbureau Bint.

 

 

 

 

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht