Geplaatst door ANP

Nieuwe podcasts: van tuchtzaken en andere tegenslagen tot experts en BN’ers

Het weekend staat voor de deur, en dat is voor podcastliefhebbers een goed moment om te luisteren naar hun favoriete shows, of om nieuwe podcasts te ontdekken. Daarom heeft ANP Business een lijstje podcasts samengesteld. Van interviews met experts tot gesprekken met en over BN’ers, en van geschiedenis tot communicatie.

Chatilla van Grinsven heeft een nieuwe podcast gelanceerd. Het is een serie waarin voormalig topsporter en tv-persoonlijkheid Chatilla in gesprek gaat met bekende Nederlanders over hun ervaringen met tegenslagen.

In de podcastserie Operatie Aangeklaagd van VvAA blikken een chirurg, gynaecoloog, dierenarts, huisarts, bedrijfsarts en een KNO-arts in 6 podcasts terug op de totstandkoming en afhandeling van een tuchtklacht.

Programmamaker Cindy de Koning gaat op zoek naar de sporen van slavernij in Brabant. In de podcast ‘Zwart-wit verleden’ ontvouwt zich in 6 afleveringen een 20-tal verhalen.

Er gebeurt veel in het communicatievak. Daarom hebben SRM Opleidingen & Babbage Company een gloednieuwe podcast gelanceerd: COMPOD, de communicatiepodcast.

In de podcast ExpertCast van ANP Business spreekt Luna van der Waarde experts van organisaties. Luister bijvoorbeeld de aflevering over werkgevers die hun portemonnee trekken om personeel te lokken met Joost Fortuin van PageGroup.

ANP Business selecteert elke werkdag persberichten en expertquotes van Persportaal die opnieuw aandacht verdienen.