Nieuwe positionering Nic. Oud

HEERHUGOWAARD, 10 september 2014 – Nic. Oud Direct Mail gaat zich herpositioneren in de markt. Om zich nog beter te richten op zijn opdrachtgevers, worden de bedrijfsactiviteiten geclusterd op een wijze die aansluit bij de behoefte van de klant van vandaag. Het aanbod van Nic. Oud wordt geprofileerd op basis van vier pijlers: Print & Mail, Fulfilment, Weblogistics en Targeting. Met deze nieuwe profilering markeert Nic. Oud de ontwikkeling die het in meer dan 35 jaar heeft doorgezet van productiebedrijf naar business generator en kenniscentrum.
De nieuwe profilering gaat gepaard met de introductie van een nieuwe huisstijl en website op www.nicoud.nl.
Pijlers
De verzorging van direct mail met behulp van geavanceerde (print)technieken blijft een voorname pijler. Ook blijft Nic. Oud de aangewezen fulfilment partij voor marketingacties en de afhandeling van orders, bestellingen en procesadministratie voor bijvoorbeeld (web)winkels. Een nieuwe profilering is de pijler Targeting: het gebruik van waardevolle data in offline communicatie om klanten een op maat aanbieding te kunnen geven. De ruime expertise op dit vlak biedt ondersteuning bij deze sterk opkomende ontwikkeling.
Ontwikkeling
“De nieuwe profilering trekt de lijn door van de ontwikkeling die we hebben doorgemaakt in de afgelopen jaren”, zegt directeur Patrick Oud. “We zijn een gezond bedrijf van doeners en denkers, met 170 medewerkers, aansprekende klanten en een leidende positie in de markt. We stellen onze specialistische kennis beschikbaar voor onze klanten. We ondersteunen op die manier bedrijven om nog beter business te genereren uit hun activiteiten.”
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.