Geplaatst door Prindustry

Nieuwe website voor Prindustry

Na de verhuizing begin april naar een nieuwe creatieve kantoorlocatie aan het Spaarne in Haarlem, kan Prindustry nog iets aankondigen: de website is helemaal vernieuwd!

Het was de hoogste tijd om de website te updaten. Prindustry is namelijk gegroeid. Niet alleen in locatie en met teamleden, maar ook in het productaanbod.
“Velen kennen ons als softwareontwikkelaar van grafische webshops, maar wij zetten vanuit deze stevige basis inmiddels ook succesvol bestelplatforms neer voor merkeigenaren”, vertelt Ramon van Wingerden, eigenaar van Prindustry. “Dat doen we vaak vanuit een driehoek partnership met grafisch ondernemers. Een drukker verzorgt de productie van de communicatie, wij ontwikkelen de inkoopsoftware en er is een derde partij voor wie we deze disciplines vakkundig verenigen in een bestelplatform voor communicatie. De nieuwe website draagt onze huidige identiteit uit. Prindustry biedt brandportal en e-commerce software voor het bestellen en creëren van communicatiematerialen. Op de website vind je onze softwareoplossingen, inspirerende cases en alle verbindingen met partners. Als onafhankelijke softwarepartner is het onze kracht om diverse partijen en systemen te verbinden met onze portalen. Zo hebben onze klanten altijd de beste mogelijkheden voorhanden.”

Neem een kijkje op de nieuwe Prindustry website: https://prindustry.com/nl/
Meer weten over Prindustry? Prindustry presenteert op 22 april om 11.00 uur een webinar bij het wereldwijde online print event van INKISH. Registreren kan hier: https://event.webinarjam.com/register/173/9p5r9aro