Geplaatst door NTT

NTT breidt Managed Campus Networks uit met Palo Alto Network Prisma SASE op het gebied van netwerken, beveiliging en management

De nieuwe SASE-oplossing bouwt voort op NTT’s Managed Campus Networks-platform en voorziet klanten van verbeterde mogelijkheden, nieuwe functies en een volledig beheerde end-to-end service voor de ondersteuning en exploitatie van kritieke netwerkinfrastructuren

Barneveld – 2 februari 2023 – NTT Ltd., een toonaangevende IT-leverancier van infrastructuur en diensten, maakt vandaag de toevoeging van Palo Alto Network Prisma SASE aan de Managed Campus Networks portfolio bekend. De nieuwste oplossing is een uitgebreide beheerde Secure Access Service Edge (SASE) oplossing die SD-WAN, cloudgebaseerde beveiliging en verbeterde automatisering en rapportages omvat. De end-to-end oplossing is ontworpen om ondernemingen te helpen met hun huidige digitale transformatie en een flexibelere manier van werken mogelijk te maken.

Door de integratie van netwerk en SD-WAN fuctionaliteit met cloudgebaseerde beveiliging zijn klanten van NTT in staat om, ongeacht de locatie, de toegang van gebruikers tot applicaties en vertrouwelijke gegevens te beveiligen zonder afbreuk te doen aan de prestaties en gebruikerservaring. De geavanceerde AIOps- en automatiseringsmogelijkheden van het platform helpen ook de operationele efficiëntie en beveiligingsprestaties te verbeteren.

Volledige beheerde oplossing

NTT Managed Campus Networks met Prisma SASE biedt directe en continue besparingen voor gebruikers door een vermindering van het aantal leveranciers, tools en technologiestacks dat nodig is om het bedrijf te ondersteunen. De oplossing is een eenvoudig en schaalbaar model met entry points die passen bij de unieke koers en behoeften van de organisatie. Met de volledig beheerde oplossing zullen ondernemingen bovendien in staat zijn om te besparen op schaarse IT-middelen en de complexiteit van het beheer van een wereldwijd netwerk en beveiligingsinfrastructuur te verminderen.

“We zijn verheugd om met Palo Alto Networks samen te werken bij het aanbieden van deze end-to-end managed SASE-oplossing, die klanten helpt om met de uitdagingen van de operationele omgeving van hedendaagse ondernemingen om te gaan”, zegt Sunil Kishore, Senior EVP Managed Network and Collaboration Services Division bij NTT Ltd. “De omvang van onze gecombineerde technische middelen en servicemogelijkheden, in combinatie met NTT’s wereldwijde aanwezigheid, stelt ons in staat oplossingen te ontwerpen, te bieden en te beheren voor de meest complexe eisen van een bedrijf.”

Hoogste beveiligingsnormen

“De service van NTT, de support en de hoeveelheid SLA’s van wereldklasse vormen een sterke managed service basis voor onze single vendor SASE-oplossing.”, vult Anand Oswal, Senior Vice President, Network Security Products & R&D, Palo Alto Networks aan. ”

NTT Managed Campus Networks met Palo Alto Network Prisma SASE zal voor organisaties een integrale rol spelen bij het beveiligen van projecten op het gebied van digitale transformatie via verbeterde operationele efficiëntie en wendbaarheid, en effectief beheer van cloudomgevingen. Dit inclusief een echte zero-trust oplossing om het personeel dat verspreid werkt te beschermen.

“Conventionele beveiligingsperimeters voldoen niet aan de behoeften van de hedendaagse gedistribueerde netwerken,” stelt Brian Washburn, Research Director, Service Provider Enterprise & Wholesale bij Omdia. “Het SASE-framework combineert SD-WAN met cloudgebaseerde beveiliging om sites, clouds, datacenters en externe werknemers te beschermen. Met NTT Managed Campus Networks service in combinatie met Palo Alto Networks Prisma SASE kunnen ondernemingen via een flexibel cloudmodel hun bedrijfsvoering verbeteren en gaten in hun netwerk of beveiliging dichten.”

Via deze link is meer informatie te vinden over NTT’s Managed Campus Networks portfolio.

Over NTT Ltd.

Als onderdeel van NTT DATA, een IT-dienstverlener met een omzet van 30 miljard dollar, is NTT Ltd. een toonaangevend bedrijf voor IT-infrastructuur en diensten dat 65% van de Fortune Global 500 en meer dan 75% van de Fortune Global 100 bedient. Wij zorgen voor het fundament voor het edge-to-cloud netwerkecosysteem van organisaties, vereenvoudigen de complexiteit van hun workloads in multicloud omgevingen en innoveren aan de edge van hun IT-omgevingen waar netwerken, cloud en applicaties samenkomen. Wij bieden infrastructuur op maat en zorgen voor consistente best practices in ontwerp en operaties in onze veilige, schaalbare en aanpasbare datacenters. Met het oog op een softwaregedefinieerde toekomst ondersteunen wij organisaties met onze platformgebonden infrastructuurdiensten. We enable a connected future.

Bezoek ons op services.global.ntt