O2mc sluit strategisch partnerschap met DQ&A

Optimaliseren Online Marketingcampagnes
De O2mc module voor optimalisatie van online displaycampagnes maakt vanuit de analyse van klantdata een koppeling met de display omgeving. Hierdoor krijgen marketeers in de toekomst meer inzicht en middelen waarmee ze display campagnes efficiënter in kunnen zetten en beheren.
De SEM module van O2mc wordt al succesvol ingezet bij meerdere bedrijven waaronder Relatieplanet, RaboMobiel, Replace Direct en de Telefoongids. De module zorgt ervoor dat marketeers meer controle over hun online marketingcampagnes krijgen en dat het rendement van campagnes geoptimaliseerd wordt. Hierdoor verbetert de ‘return on investment’ (ROI) en stijgt de conversie. Dit levert een directe tijd- en geldbesparing op.
Ontwikkeling O2mc
O2mc is een dynamisch en open platform dat is ontwikkeld op basis van jarenlang onderzoek naar gedragsvoorspellende en gedragsbeïnvloedende modellen. DQ&A gaat niet alleen gebruik maken van de bestaande O2mc modules, maar zal als actieve partner betrokken zijn bij de doorontwikkeling van bestaande en nieuwe modules.
“O2mc doet in 10 minuten waar wij 10 dagen voor nodig hebben, I rest my case,” zegt Rick van Boekel, CEO van DQ&A. “Ondanks onze jarenlange ervaring met Google AdWords campagnes waren we tot vandaag afhankelijk van tijdsintensieve, arbeidsintensieve en vooral bijzonder complexe processen. We zijn nu in staat om onze klanten veel beter en sneller te ondersteunen.”
“We hebben elkaars meerdere gevonden,” zegt Bob Nieme, CEO van Adversitement en initiator van O2mc. “DQ&A is net als wij een jong en innovatief bedrijf. Ze hebben veel marktkennis op het gebied van online display, wij zijn sterk in online analytics. Door deze domein-specialismen van onze bedrijven binnen O2mc bij elkaar te brengen, kunnen we elkaar versterken. Naast sponsored search zijn we overtuigd dat ook display advertising beter en efficiënter kan. DQ&A heeft hiervoor de operationele ervaring en wij de technische kennis.”
###
Over O2mc
Your real-time marketing decision support engine –
O2mc is het enige marketingplatform dat in staat is om allerlei relevante data volautomatisch en realtime te koppelen, te interpreteren en te vertalen in een gerichte boodschap die via de beste kanalen of netwerken wordt verzonden. O2mc neemt zelfstandig beslissingen op basis van uw doelstellingen, externe factoren en sociale ontwikkelingen. Van surf- en zoekgedrag tot file-informatie, weersvoorspellingen, nieuwsberichten, voorraden en activiteiten van concurrenten; O2mc vertaalt deze data naar de beste mix van AdWordscampagnes, zoekwoorden, synoniemen, display advertising, websitecontent en tal van andere boodschappen. Dat betekent meer rendement met minder boodschappen. Dankzij het zelflerende karakter analyseert én onthoudt O2mc bovendien het korte- én langetermijneffect van acties, zodat u elke marketingeuro optimaal investeert. O2mc geeft u volledige grip op uw online marketing. Voor meer informatie over het platform en de producten bezoek: www.o2mc.eu
Over DQ&A
DQ&A expertly and efficiently manages all aspects of your display, video and rich media campaigns, from developing new formats to handling campaign management and optimization, ad serving and ad exchanges.
Whether you are a publisher or agency, we can help you conduct, implement and optimize your online display campaigns for the highest possible performance. Our combination of consulting, outsourcing and technology solutions gives our clients the flexibility to choose a turn-key solution or simply reinforce their own capabilities. www.dqna.com
Over Adversitement
Adversitement is een toonaangevend fullservice adviesbureau dat online analytics tot een waardevol strategisch instrument maakt. Het bureau vertaalt internetdata in objectieve managementinformatie en coördineert het hele proces daaromheen. Van het bepalen van doelstellingen tot implementatie en daarna optimalisatie. Adversitement werd opgericht in 2001 en ontwikkelde als eerste bedrijf een passend antwoord op de vraag naar online analytics en customer intelligence. Daarbij zet Adversitement sterk in op onderscheidende vakkennis, technische innovatie en ontwikkeling van klantspecifieke oplossingen. Met vestigingen in Uden, Amsterdam, Parijs, Hamburg en Istanbul en meer dan 150 gerenommeerde, actieve klanten, waaronder Vodafone, ABN AMRO, Disney, bol.com, Kodak Gallery en European Directories, is Adversitement marktleider in Europa. Opdrachtgevers profiteren van een internationaal perspectief gecombineerd met lokale betrokkenheid. www.adversitement.nl
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.