Industry Wire

Geplaatst door OBI4wan

OBI4wan officieel WhatsApp Business Solution Provider

ZAANDAM – OBI4wan, leverancier van slimme software voor customer engagement en chatbots, is vanaf heden officieel WhatsApp Business Solution Provider. OBI4wan integreert daarmee de WhatsApp Business API direct in hun all-in-one oplossing voor digitaal klantcontact, data-analyse en conversational AI.

WhatsApp vindt in OBI4wan een toekomstbestendige partner om organisaties te verbinden met consumenten wereldwijd. Organisaties hebben daarmee een krachtig klantcontactkanaal tot hun beschikking, ter aanvulling op klantenservice via messaging platforms, social media, live chat en chatbots. “We zijn trots op deze uitbreiding van ons aanbod. WhatsApp heeft al geruime tijd een grote impact op klantcontact en organisaties omarmen het kanaal volledig. Als WhatsApp Business Solution Partner helpen wij organisaties om snel, gemakkelijk, vertrouwd en persoonlijk in contact te komen met hun klanten. En vanaf heden zijn ook gemeenten weer toegestaan op WhatsApp”, aldus Alexander de Ruiter, CEO van OBI4wan.

Met ruim 2 miljard gebruikers in 180 landen is WhatsApp een belangrijke kanaal voor online klantcontact. “Enerzijds is contact met organisaties via WhatsApp voor consumenten toegankelijk, gemakkelijk en perfect passend bij een druk schema. Anderzijds biedt het organisaties een laagdrempelig en efficiënt kanaal, helemaal in combinatie met slimme chatbots,” voegt Alexander toe.

De WhatsApp Business Solution maakt het mogelijk voor organisaties om met rich features, zoals video, foto’s, geolocatie en audio de vraag van de klant beter te begrijpen en af te handelen. Met alerts en notificaties worden klanten proactief van informatie voorzien en het bedrijfsprofiel geeft informatie over de organisatie en openingstijden van de klantenservice.

De integratie van de WhatsApp Business Solution in de all-in-one oplossing van OBI4wan biedt direct toegang tot contact via o.a. WhatsApp, Facebook Messenger, live-chat en andere digitale klantcontactkanalen. Organisaties met interesse kunnen zich aanmelden via: https://www.obi4wan.com/nl/oplossingen/webcare-online-klantenservice/messaging/whatsapp/

————————————————————————–

“Truly engaged customers and organisations”, dát is de missie van OBI4wan. Met slimme softwareoplossingen voor customer engagement, chatbots, reputatiemanagement en data analyse maakt OBI4wan klantcontact nóg makkelijker en toegankelijker voor organisaties wereldwijd. Effortless Engagement noemen ze dat. Dankzij het gemak van technologie en expertise in begeleiding, zorgt OBI4wan ervoor dat organisaties de allerbeste service verlenen aan hun klanten!

Daarmee behoort OBI4wan al jaren tot de snelstgroeiende bedrijven van Nederland. Investeren, innoveren en slim werken leverde hen waardering in de vorm van aantal mooie awards op. Zo maken ze al 4 jaar deel uit van de Deloitte Technology Fast 50 en de Main Software 50. De awards zijn een kroon op hun groei, de inzet van het team en de blije klanten waar ze het allemaal voor doen.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht