Industry Wire

Geplaatst door Omnicom

Omnicom Public Relations Group Nederland breidt team uit met zes consultants

AMSTELVEEN – Bij Omnicom Public Relations Group zijn onlangs zes professionals gestart. Zij helpen het groeiende aantal (vooral internationale) klanten van het bureau met name bij de online kant van reputatiemanagement.

In november startten al twaalf nieuwe communicatie-experts bij Omnicom PR Group om met name public affairs en creatieve strategie te versterken.

Meer internationale klanten, groeiende vraag naar online reputatiemanagement

“We zijn heel blij met de komst van deze talenten. We zijn ons erg bewust van de grote keuze die zij momenteel hebben op de arbeidsmarkt. Door ons mooie (internationale) klantportfolio, een aantal prachtige publieke klanten en de uitdagende klussen op het gebied van reputatie en stakeholdermanagement, maar zeker ook door onze bedrijfscultuur, hebben zij voor ons gekozen”, zegt Rosalinde van de Wall, Managing Director van Omnicom PR Group.

“De groei van het bureau is vooral te danken aan healthcare- en foodklanten. Wij helpen ze bij het aangaan van relaties in een complex stakeholderlandschap en duiden de wet- en regelgeving waar ze mee te maken hebben. Daarnaast zien we, misschien deels ingegeven door brexit, een verdere toename van grote internationale opdrachten van hier gevestigde Europese of mondiale hoofdkantoren van bedrijven. Klanten vragen ons, naast de bestaande pr-, pa- en reputatieactiviteiten, vaker om de volledige socialmediastrategie en contentcreatie op ons te nemen voor eenduidige messaging’, aldus Van de Wall.

Van links naar rechts (eerst boven, dan beneden): Alexandra Martin, Charlotte Jacobs-Hoffman, Kim Tas, Silke Hattink, Max van de Riet, Soraya Koendjbiharie

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht