Geplaatst door HTC Vive

Onbeperkt gamen met Viveport Infinity vanaf 2 april voor €14,99 per maand

San Francisco, CA – Vandaag kondigt VIVEPORT™ de eerste onbeperkte VR-abonnementsservice Viveport Infinity aan. Viveport Infinity is vanaf  2 april beschikbaar is voor €14,99 per maand of voor €114,- per jaar. In de grootste upgrade van het platform tot nu toe krijgen Viveport Infinity-leden onbeperkte toegang tot de bibliotheek met meer dan 600 apps en games. Daarnaast kent het lidmaatschap ook exclusieve voordelen zoals de vernieuwde Viveport Video-applicatie. Huidige leden, inclusief leden met voorafbetaalde abonnementen, en nieuwe leden die zich vóór 2 april aanmelden behouden hun huidige prijs tot het einde van 2019.
Viveport Infinity biedt een gevarieerde bibliotheek met populaire en indie VR-titels. Voor slechts €14,99 per maand, of minder met een prepaid jaarlijks abonnement, kunnen leden duizenden euro’s op content van topkwaliteit besparen, terwijl ze verborgen pareltjes kunnen vinden in de hele store. Populaire titels, zoals Angry Birds VR: Isle of Pigs, hebben hun lancering in het abonnement getimed met hun wereldwijde release, waardoor leden een optimale keuze en betaalbaarheid hebben van nieuwe content in de abonnementservice van Viveport. Nieuwe Viveport-klanten kunnen zich op elk gewenst moment aanmelden voor een gratis lidmaatschap van twee weken om onbeperkt te gamen met Viveport Infinity.
“We hebben een nieuw model voor VR gemaakt dat een ander licht werpt op de geweldige bibliotheek met VR-content die deze industrie ontwikkeld heeft. Het geeft gebruikers een reden om meer tijd dan ooit te voren met hun headset op door te brengen “, aldus Rikard Steiber, President van Viveport. “Tegelijkertijd vergroten we het bereik van ontwikkelaars en potentiële inkomsten, middels een model waarvan wij geloven dat dit overeenkomt met hoe consumenten VR willen ervaren.”
Viveport Infinity is beschikbaar voor gebruikers van de VIVE en de Oculus Rift, en nu met compatibele titels ook voor leden met een stand-alone headset die is gebouwd op het WAVE-platform van VIVE. Deze hardware agnostische en platformonafhankelijke aanpak brengt de service naar een geheel nieuw level VR-apparaten terwijl het bereik en de doelgroep van een ontwikkelaar worden verruimd.
“Via de abonnementsdienst van Viveport hebben we onze spelerspool kunnen vergroten en een grotere community rond The Wizards kunnen bouwen”, zegt Paweł Gajda, hoofd Marketing en Publishing, Carbon Studios. “Viveport Subscription is een belangrijk deel van onze inkomsten geworden en we kunnen niet wachten om via Infinity met nog meer spelers in contact te komen.”
Om de ontwikkelaars van Viveport Infinity verder te ondersteunen, verhoogt Viveport het aandeel van de ontwikkelaar in de verdiende inkomsten van 70/30 tot 80/20. De winststijging loopt van 1 april tot het einde van 2019 en is van toepassing op alle titels in Viveport Infinity. Door de onbeperkte toegang tot content kunnen bovendien meer ontwikkelaars geld verdienen aan één lid met Viveport Infinity, waardoor hun potentiële inkomsten toenemen.
Lidmaatschapspromoties
Alle leden van Viveport Infinity genieten van exclusieve voordelen, zoals weekenddeals op geselecteerde titels, gratis weggeefacties en maandelijkse kortingsbonnen. Vanaf 2 april ontvangen leden automatisch een coupon van 10 procent korting aan het begin van elke maand om te besteden aan een winkelaankoop in Viveport. Viveport houdt van 2 – 7 april een sale op meer dan 100 titels om de lancering van Infinity te vieren.
Nieuwe leden kunnen vandaag met hun gratis proefperiode beginnen om de huidige prijs te vergrendelen voordat Viveport Infinity op 2 april wordt gelanceerd. Bovendien zullen alle huidige maandelijkse Viveport-abonnees en die met prepaid abonnementsbundels ook hun huidige lage prijs in 2019 behouden.
####
Over HTC VIVE
VIVE is een eerste in zijn soort virtual reality-platform, gebouwd en geoptimaliseerd voor room-scale VR en levensechte interacties. Door de belofte van VR waar te maken met baanbrekende technologie en de allerbeste inhoud, heeft VIVE het sterkste ecosysteem voor VR-hardware en -software gecreëerd, waarmee VR kan worden aangeboden aan consumenten, ontwikkelaars en ondernemingen. Het VIVE-ecosysteem is opgebouwd rond de beste VR-hardware op de markt, ondersteund door VIVE X, een accelerator van 100 miljoen USD voor start-ups in VR en aanverwante technologie, VIVE, een wereldwijd platform en app store met ’s werelds eerste VR-abonnementsmodel dat in meer dan 60 landen actief is, en VIVE Studios, het eigen initiatief voor de ontwikkeling en publicatie van VR-content.
Ga naar http://www.Vive.com voor meer informatie over VIVE.