Geplaatst door Online.nl

Online.nl eerste provider met FOX Sports Eredivisie 1, 3 en 5 en volledige interactiviteit in het basis tv-pakket

Telecomprovider Online.nl kiest ervoor om per 1 november FOX Sports Eredivisie zenders 1, 3 en 5, HD zenders en alle interactieve tv-opties standaard toe te voegen aan het basisabonnement. Deze keuze vloeit voort uit recentelijk klantonderzoek waaruit blijkt dat opvallend veel klanten meer sport willen zien en televisie willen kijken waar en wanneer zij maar willen. Voor een deel van de klanten van Online.nl betekent deze wijziging in het pakket ook een prijsverlaging. Meer informatie: www.online.nl

Uitbreiding basisabonnement
Afgelopen jaar heeft Online.nl geïnvesteerd in een stabiel en toekomstvast netwerk. Dit en de verbeterde klantenservice hebben ertoe geleid dat de klanttevredenheid significant is verhoogd. Als volgende stap gaat de telecomprovider per 1 november haar basis tv-pakket sterk uitbreiden. Online.nl kiest ervoor om FOX Sports Eredivisie zenders 1, 3 en 5, HD zenders en alle interactieve tv-opties (Opnemen, Pauzeren, Begin Gemist en TV gemist) standaard toe te voegen aan het basisabonnement. Het vernieuwde tv-pakket wordt afgenomen bij Canal Digitaal. Door deze samenwerking is Online.nl in staat een complete tv-ervaring te bieden die tegenwoordig door consumenten wordt verwacht. Ook kan Online.nl door de mogelijkheden vanuit Canal Digitaal dit nieuwe pakket scherper in de markt te zetten dan de concurrentie.

Transparant prijsbeleid
Fedor Hoevenaars, directeur Online.nl, licht de keuze toe: “Door de kosten van de extra tv-opties te integreren in het basisabonnement, maken we ons prijsbeleid nog transparanter, eerlijker en overzichtelijker. Op deze manier halen we ook de premium die leveranciers rekenen voor extra opties uit de markt en daarmee de verborgen kosten die hiermee gepaard gaan voor consumenten. Onze klanten die een of meerdere van de genoemde extra tv-opties afnemen gaan minder voor hun abonnement betalen, de overige klanten betalen een klein bedrag extra voor deze extra opties. Zelfs na deze prijswijziging blijven we met dit complete tv-pakket de voordeligste in de markt. “Bij andere aanbieders moet men voor deze extra’s een apart pakket afsluiten”, aldus Hoevenaars. Klanten van Online.nl betalen voor een pakket met 50Mb internet en het vernieuwde tv-abonnement Basis HD Plus vanaf 1 november 2017 de eerste drie maanden € 31 per maand, en daarna € 41 per maand.

Klantonderzoek
Recent klantonderzoek is voor Online.nl een belangrijke aanleiding voor het wijzigen van het tv-aanbod. In deze enquête is aan klanten gevraagd hoe het huidige tv-aanbod nog beter kan worden gemaakt. Uit de resultaten blijkt dat veel klanten meer sport willen zien en televisie willen kijken waar, wanneer en op welke manier zij maar willen. Op deze wijze komt Online.nl tegemoet aan de wensen van haar klanten.

Voor bestaande klanten verandert er niets; ze blijven klant van Online.nl en hebben geen andere of extra tv-ontvanger nodig. De Internet en Bellen abonnementen blijven ongewijzigd.

Over Online.nl
Online.nl is aanbieder van internet, bellen en televisie. In 1994 werd Euronet – de voorloper van Online.nl – opgericht en daarmee is de telecomprovider één van de oudste providers van Nederland. Sinds 2009 valt Online.nl onder de M7 Group S.A., die ook actief is Nederland met satelliettelevisie onder de naam Canal Digitaal.